نوشته های تازه

نجات شبانه خانواده گم شده در کوه های طلحه +عکس

یک خانواده (دو مرد و یک زن) از روستای تنگزرد که قصد داشتند از مسیر کوهستان به شاهپسرمرد بروند با تاریک شدن هوا راه خود را گم می کنند و در ارتفاعات شرقی طلحه متوقف می شوند. دهیار طلحه در گفتگو با دیارمهر گفت: این افراد که گویا سابقه کوهنوری هم داشته اند پس از […]

اشتراک گذاری
29 آذر 1398

یک خانواده (دو مرد و یک زن) از روستای تنگزرد که قصد داشتند از مسیر کوهستان به شاهپسرمرد بروند با تاریک شدن هوا راه خود را گم می کنند و در ارتفاعات شرقی طلحه متوقف می شوند.

دهیار طلحه در گفتگو با دیارمهر گفت: این افراد که گویا سابقه کوهنوری هم داشته اند پس از اینکه متوجه میشوند قادر به ادامه مسیر نیستند با هلال احمر تماس گرفته و تقاضای کمک می کنند.
.
موسوی افزود:در ساعت ۲۱:۰۰ پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸ نیروهای هلال احمر شهرستان های تنگستان و دشتستان به منطقه اعزام می شوند و با کمک کوه نوردان محلی آشنا به مسیرهای کوهستانی آقایان ابوذر فراشبندی ، مصطفی عالینژاد و ابوذر عالینژاد از طلحه و همراهی مصطفی فیروزی و حسین شهنه پور از تنگزرد با تلاشی ۶ ساعته موفق می شوند این افراد را پیدا و در ساعت ۴ بامداد به پایین کوه انتقال دهند.

دهیار طلحه از نیروهای این دهیاری ، هلال احمر ، پاسگاه انتظامی کلمه و چندین تن از اهالی طلحه و تنگزرد که تا پایان عملیات در محل حضور داشتند هم تشکر کرد.

 

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *