نوشته های تازه

حق استقلال در اصفهان خورده شد

بانک ورزش: پرویز مظلومی اعتقاد دارد استقلال با این نوع بازی‌ها می تواند قهرمان شود. سرمربی سابق استقلال در خصوص بازی این تیم برابر سپاهان اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد. ما یک بازی هجومی و زیبا را از استقلال شاهد بودیم که می توانست برنده میدان باشد. این بازی یکی از تماشایی ترین […]

اشتراک گذاری
11 آذر 1398

بانک ورزش: پرویز مظلومی اعتقاد دارد استقلال با این نوع بازی‌ها می تواند قهرمان شود.

سرمربی سابق استقلال در خصوص بازی این تیم برابر سپاهان اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد. ما یک بازی هجومی و زیبا را از استقلال شاهد بودیم که می توانست برنده میدان باشد. این بازی یکی از تماشایی ترین بازی های لیگ بود که البته سپاهان هم برابر استقلال خوب ظاهر شد اما حق استقلال بود که برنده این بازی شود‌.

مظلومی در خصوص اشتباه داور بازی گفت: حق استقلال در اصفهان خورده شد. پنالتی که باید به نفع استقلال گرفته می شد، گرفته نشد که اگر اشتباهات داوری نبود استقلال می توانست ۳ امتیاز این بازی را هم بگیرد.

وی در خصوص شانس استقلال برای قهرمانی گفت: استقلال نشان داده که می تواند قهرمان شود. به نظر من این تیم شایسته قهرمانی است و امیدوارم بتواند به این عنوان برسد. استراماچونی تیم خوبی ساخته که هر تیمی نمی تواند حریف آن شود. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا شاهد قهرمانی استقلال باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *