نوشته های تازه

ضرر منچستر یونایتد به خاطر تصمیم پوگبا

خبرگزاری فارس: سایت «le10sport» فرانسه خبر داد که پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد الدترافورد را در زمستان ترک کند. قرارداد مروارید سیاه با شیاطین سرخ تا سال ۲۰۲۱ است و بازیکن ۲۶ ساله تصمیم گرفته تا فضای جدیدی را تجربه کند. این تصمیم هافبک تیم ملی فرانسه منچستر را […]

اشتراک گذاری
10 آذر 1398

خبرگزاری فارس: سایت «le10sport» فرانسه خبر داد که پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد الدترافورد را در زمستان ترک کند.

قرارداد مروارید سیاه با شیاطین سرخ تا سال ۲۰۲۱ است و بازیکن ۲۶ ساله تصمیم گرفته تا فضای جدیدی را تجربه کند. این تصمیم هافبک تیم ملی فرانسه منچستر را مجبور کرده تا او را به نصف قیمت فصل گذشته اش بفروشد.

باشگاه انگلیسی فصل گذشته می خواست پوگبا را به قیمت ۳۰۰ میلیون یورو بفروشد ولی با تصمیمی که ستاره فرانسوی الان گرفته باید به مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو رضایت دهد.

یوونتوس و رئال مادرید مشتریان اصلی هافبک جنگنده شیاطین سرخ هستند. اصرار پوگبا برای ترک باشگاه انگلیسی باعث شده تا آنها مجبور به فروشش شوند.

مروارید سیاه در سال ۲۰۱۶ از بیانکونری به منچستر یونایتد آمد. او ۹۷ بازی در این مدت برای تیمش انجام داده و ۲۴ گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *