نوشته های تازه

بعد از توقف برابر ناپولی؛ کلوپ: خوب نبودیم

دیارمهر: به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ناپولی پذیرایی کرد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی نیست. او بعد از بازی گفت: ناپولی با سبک بازی خود شرایط را برای […]

اشتراک گذاری
09 آذر 1398

دیارمهر: به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ناپولی پذیرایی کرد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی نیست.

او بعد از بازی گفت: ناپولی با سبک بازی خود شرایط را برای ما سخت کرد. گلی که آنها به ثمر رساندند ما را به دردسر انداخت. آنها می‌توانند با این هماهنگی و سبک بازی برابر هر تیمی نتیجه بگیرند. شب خوب ما نبود و با این حال فشار زیادی به حریف آوردیم.

سرمربی لیورپول ادامه داد: در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم با تلاش و جدیت بیشتری بازی کردیم. بازی کردن در چنین شرایطی اصلا آسان نیست. ناپولی از گلی که به ثمر رساند به خوبی دفاع کرد و می‌خواستند پیروز شود اما خوشبختانه با تلاش زیاد گل تساوی را به ثمر رساندیم.

کلوپ در ادامه انتقاد از سبک بازی تیمش گفت: فرصت‌های زیادی به دست نیاوردیم. تساوی نتیجه خوبی نیست اما هنوز شانس صعود داریم. برای پیروزی برابر سالزبورگ به خانه این تیم می‌رویم. حتی اگر در دیدار امشب هم پیروز می‌شدیم باز هم برابر سالزبورگ برای پیروزی به میدان می‌رفتیم. در شرایط کنونی نگرانی من آسیب‌دیدگی فابینیو است نه سالزبورگ.

در این گروه لیورپول با ۱۰ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های ناپول و ردل بول سالزبورگ هم به ترتیب ۹ و ۷ امتیازی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *