نوشته های تازه

چالش مسی در دیدار برابر لگانس

دیارمهر: به نقل از آس، لیونل مسی تنها به پنج بازی و کمی بیش از یک ماه نیاز داشت تا در رتبه‌های بالایی برترین گلزنان لالیگا قرار بگیرد. مهاجم بارسلونا با هشت گل تنها کریم بنزما را با ۹ گل پیش رویش می‌بیند. ستاره آرژانتینی از زمان بازی‌اش برابر سویا پنج بازی پیاپی است که […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1398

دیارمهر: به نقل از آس، لیونل مسی تنها به پنج بازی و کمی بیش از یک ماه نیاز داشت تا در رتبه‌های بالایی برترین گلزنان لالیگا قرار بگیرد. مهاجم بارسلونا با هشت گل تنها کریم بنزما را با ۹ گل پیش رویش می‌بیند. ستاره آرژانتینی از زمان بازی‌اش برابر سویا پنج بازی پیاپی است که گلزنی می‌کند. او دروازه سویا ( یک گل)، ایبار (یک گل)، وایادولید (دو گل)، لوانته (یک گل) و سلتاویگو (سه گل) را باز کرد. در مجموع هشت گل به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر لالیگا لقب بگیرد. جرارد مورنو، مهاجم ویارئال و لورن، بازیکن رئال بتیس نیز با این تعداد گل در کنارش قرار دارند.

مسی امروز (شنبه) فرصت دارد تا برابر لگانس برای ششمین بازی پیاپی گلزنی کند. ستاره آرژانتینی می‌تواند به راحتی این کار را انجام دهد چون حریفش تیم قعر جدولی است و تاکنون ۲۲ بار دروازه‌اش باز شده است. لگانس در ۱۳ هفته تنها هفت امتیاز کسب و هفت بار گلزنی کرده است. تنها بتیس و اسپانیول گل‌های بیشتری دریافت کردند. در هر صورت مسی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ توانست در ۲۱ بازی گلزنی کند و رکورد ۳۳ گل را به ثبت برساند. او شش ماه بدون وقفه گلزنی کرد (از یازدهم نوامبر ۲۰۱۲ تا پنجم می ۲۰۱۳) و در نهایت فصل را با ۴۶ گل به پایان رساند.

دومین رکورد برتر مسی در گلزنی در لالیگا به فصل ۱۲-۲۰۱۱ برمی‌گردد. او توانست در ۱۰ بازی پیاپی گلزنی کند. سومین رکورد در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به ثبت رسید و در هشت دیدار دروازه حریفان را باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *