نوشته های تازه

بارسلونا در همه جام‌ها مدعی است

ورزش سه: شکست در دیدار ابتدای هفته مقابل لوانته در لالیگا دوباره باعث افزایش انتقادات از عملکرد بارسلونا در فصل جاری شده است. اما نلسون سمدو در نشست خبری پیش از دیدار برابر اسلاویاپراگ در لیگ قهرمانان، مدعی شد آنها در همه رقابت ها نامزد قهرمانی بوده و باید در ادامه راه پیشرفت کنند. نلسون […]

اشتراک گذاری
22 آبان 1398

ورزش سه: شکست در دیدار ابتدای هفته مقابل لوانته در لالیگا دوباره باعث افزایش انتقادات از عملکرد بارسلونا در فصل جاری شده است. اما نلسون سمدو در نشست خبری پیش از دیدار برابر اسلاویاپراگ در لیگ قهرمانان، مدعی شد آنها در همه رقابت ها نامزد قهرمانی بوده و باید در ادامه راه پیشرفت کنند.

نلسون سمدو گفت: “البته که شرایط بارسلونا باید بهتر شود، اما نباید فراموش کرد که ما در لیگ قهرمانان نیز دو پیروزی و یک تساوی کسب کرده ایم. پیش از شست مقابل لوانته در همه رقابت ها هفت پیروزی متوالی داشتیم و این واقعیت است، اما بارسلونا باید پیشرفت کند.

سمدو: بارسلونا در همه جام‌ها مدعی است

در شرایط خوبی هستیم، بازی برابر لوانته دیگر مربوط در گذشته است و ما قصد داریم از این مسابقه برای بازی مقابل اسلاویا پراگ استفاده کنیم تا برخی از موارد را اصلاح کرده و بهبود ببخشیم. پیروزی در این دیدار قدم بزرگی برای صعود به مرحله بعدی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

لیگ قهرمانان رقابت هایی بسیار دشوار است ، اما ما بارسلونا هستیم و در هر جامی که بازی می کنیم نامزد قهرمانی هستیم. ما قصد داریم بازی به بازی پیش برویم.

قرار گرفتن در ترکیب ثابت؟ من سعی می کنم کاری را که از من خواسته شده انجام دهم. در نهایت سرمربی تصمیم گیرنده بوده و وظیفه من ارائه بهترین عملکردم برای بارسلوناست تا در بازی های پیش رو پیروز شویم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *