نوشته های تازه

مشکل تلفن همراه در طلحه رفع شد!

دیار مهر: در پی اختلال چند هفته گذشته تلفن همراه در طلحه ، اکنون با دستور وزیر ارتباطات ، این مشکل رفع شد. به گزارش دیار مهر :ماجرا از چند هفته قبل شروع شد. جایی که به گفته مسئولان بعد از تعویض تجهیزات ارتباطی همراه اول در فرستنده طلحه ، این سرویس دچار مشکل شد […]

اشتراک گذاری
21 آبان 1398

دیار مهر: در پی اختلال چند هفته گذشته تلفن همراه در طلحه ، اکنون با دستور وزیر ارتباطات ، این مشکل رفع شد.

به گزارش دیار مهر :ماجرا از چند هفته قبل شروع شد. جایی که به گفته مسئولان بعد از تعویض تجهیزات ارتباطی همراه اول در فرستنده طلحه ، این سرویس دچار مشکل شد . پس از چند روز اما مشکل رفع و اینترنت همراه در محدوده این فرستنده به اینترنت نسل ۳ یا به اصطلاح ۳G  ارتقا یافت. اما این پایان ماجرا نبود ، بلافاصله پس از آن خطوط تلفن همراه دوباره دچار اختلال شد به طوری که در هنگامی که تنظیمات سیم کارت بر روی ۳G  قرار می گرفت ، شماره مشترک از دسترس خارج می شد و سایرین هنگام تماس با وی با پیام ” مشترک مورد نظر در شبکه وجود ندارد” مواجه می شدندو مشترکان مجبوربودند برای در دسترس بودن عطای ۳G  را به لقایش ببخشند.

اما صبح دیروز یکی از شهروندان طلحه با مراجعه به صفحه اینستاگرام وزیر محترم ارتباطات ، موضوع را با وی در میان گذاشته و از ایشان تقاضای کمک می کند. به گفته این شهروند پس از چند ساعت شخص وزیر با شماره ایشان تماس گرفته و چگونگی مشکل را جویا می شوند و قول پیگیری جدی می دهند . پس از آن نیز مسئولین مخابرات استان با تاکید وزیر ، پیگیر ماجرا می گردند.

مهندس صمدی ، مدیر کل مخابرات استان در گفتگو با دیار مهر ، دلیل این مشکل را زمان بر بودن تنظیمات فرستنده جدید اعلام کردند و گفتند : پیرو تماس آقای آذری جهرمی ، دستور رسیدگی فوری به همراه اول داده شده و بزودی این مشکل حد خواهد شد.

حالا به یمن پیگیری وزیر محترم و تلاش مسئولین ذیربط ، اختلال تلفن همراه در محدوده فرستنده طلحه حل شده و کاربران می توانند از خدمات مکالمه و اینترنت به طور همزمان بهره مند گردند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *