نوشته های تازه

رونالدو در بهترین شرایط نیست

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در حساس ترین بازی هفته دوازدهم سری آ ایتالیا میزبان میلان بود که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی نیز دوباره ساری، سرمربی بانوی پیر دست به تعویض کریس رونالدو زد که جنجال زیادی را درپی داشت. ساری، سرمربی یوونتوس بعد از این […]

اشتراک گذاری
21 آبان 1398

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در حساس ترین بازی هفته دوازدهم سری آ ایتالیا میزبان میلان بود که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی نیز دوباره ساری، سرمربی بانوی پیر دست به تعویض کریس رونالدو زد که جنجال زیادی را درپی داشت.

ساری، سرمربی یوونتوس بعد از این پیروزی گفت: باید از رونالدو تشکر کنیم. او در این بازی از خودگذشتگی کرد. او تمام تلاش خود را کرد ولی من دیدم که در شرایط عالی نیست به همین خاطر بهتر دیدم تا تعویضش کنم.

وی افزود: این طبیعی است که بازیکن در هنگام تعویض عصبانی باشد. او در ماه گذشته مشکل کوچکی در ناحیه مچ پایش داشت. این مصدومیت جزئی بر عملکرد او تاثیر گذاشته است. او در بهترین شرایط خود نیست.

سرمربی بانوی پیر درباره بازی گفت: روح تیم در این بازی را دوست داشتم اما ما باید بهتر شویم. در این بازی اشتباهات زیادی را نیز داشتیم و باید این اشتباهات را اصلاح کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *