نوشته های تازه

سوارس بعد از بارسلونا به آمریکا می‌آید

خبرگزاری فارس: در مورد آینده لوئیس سوارس هم اکنون اخبار زیادی در رسانه‌ها منتشر می‌شوند. برخی از این تلاش‌ بارسلونا برای انتخاب گلزنی که جانشین شایسته فوروارد ۳۳ ساله در آبی و اناری شود، گزارش می‌دهند. برخی دیگر هم از آینده او گزارش منتشر می‌کنند. در این حال نیکولاس لودریو مطمئن است که سوارس بعد […]

اشتراک گذاری
19 آبان 1398

خبرگزاری فارس: در مورد آینده لوئیس سوارس هم اکنون اخبار زیادی در رسانه‌ها منتشر می‌شوند.

برخی از این تلاش‌ بارسلونا برای انتخاب گلزنی که جانشین شایسته فوروارد ۳۳ ساله در آبی و اناری شود، گزارش می‌دهند. برخی دیگر هم از آینده او گزارش منتشر می‌کنند.

در این حال نیکولاس لودریو مطمئن است که سوارس بعد از بارسلونا به لیگ MLS آمریکا می‌آید و برای تیمی بازی خواهد کرد.

لودریو که در تیم ملی اروگوئه ۶۰ بازی ملی کرده و همچنین کاپیتان سیاتل ساندرس در این لیگ حرفه‌ای است،‌در گفت‌وگو با روزنامه اسپورت اسپانیا گفت:لوئیس مایل است به MLS بیاید.او مرتب از من درمورد این لیگ چیزهای را می‌پرسد.زمانی رویای‌اش این بود که برای بارسلونا بازی کند.اکنون هم در سطحی فوق‌العاده خوب بازی می‌کند و از وضعیت خود راضی است اما دیر یا زود به MLS خواهد آمد.

لودریو همچنین به دوست و همبازی‌اش در تیم ملی اروگوئه در این مصاحبه توصیه کرد به وی در ساندرز ملحق شود.

او گفت: لوئیس دلش می‌خواهد بازیکن سیاتل شود. البته من می‌گویم باید زمان کمی بگذرد تا خوب تعمق کند و بهترین انتخاب را انجام دهد.

سوارس که با کاتالان‌ها تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد، از سال ۲۰۱۴ تاکنون ۱۶۳ بازی برای تیم لالیگایی انجام داده و ۱۴۸ گل زده است.

وی پیش‌تر در تیم‌های لیورپول انگلیس، آژاکس و خرونینخن هلند در اروپا توپ زد. در کشورش نیز فوتبال حرفه‌ای را با تیم ناسیونال مونته‌ویدو آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *