نوشته های تازه

ششمین قهرمانی همیلتون در یک قدمی شوماخر

طرفداری: مسابقه فرمول یک آمریکا به پایان رسید که در پایان والتری بوتاس، پول‌سیتر مسابقه اصلی، موفق شد زودتر از بقیه رانندگان از خط پایان عبور کند. لوییس همیلتون دوم شد و مکس ورشتپن در رده سوم قرار گرفت. لوییس همیلتون با قرار گرفتن در رده دوم موفق شد ششمین قهرمانی فرمول یک و سومین قهرمانی […]

اشتراک گذاری
14 آبان 1398

طرفداری: مسابقه فرمول یک آمریکا به پایان رسید که در پایان والتری بوتاس، پول‌سیتر مسابقه اصلی، موفق شد زودتر از بقیه رانندگان از خط پایان عبور کند. لوییس همیلتون دوم شد و مکس ورشتپن در رده سوم قرار گرفت.

لوییس همیلتون با قرار گرفتن در رده دوم موفق شد ششمین قهرمانی فرمول یک و سومین قهرمانی پیاپی خود را در حالی که هنوز دو مسابقه به پایان فصل باقی مانده قطعی کند.

ششمین قهرمانی همیلتون در یک قدمی شوماخر

او حالا تنها یک قهرمانی دیگر با مایکل شوماخر در فهرست بیشترین قهرمانی فرمول یک فاصله دارد. همیلتون پیش از این در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ طعم قهرمانی را چشیده بود.

اما فراری‌ها که در استارت مسابقه وضعیت خوبی نداشتند به روی پودیوم نرفتند. چارلز لکلرک چهارم شد و تک‌امتیاز سریع‌ترین دور را نیز کسب کرد. سباستین فتل نیز که از همان دور اول با مشکل روبه‌رو شده بود در نهایت در دور نهم به‌علت نقص فنی در سیستم تعلیق ماشین خود از دور مسابقه کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *