نوشته های تازه

رئال باید اجازه جدایی گرت بیل را بدهد

خبرگزاری فارس: پدراگ میاتوویچ از جمله پیشکسوتان رئال است که معتقدند سود مادریدی‌ها در این است که اجازه فروش ستاره ولزی را بدهند. بازیکن یوگسلاو سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ در گفت‌وگو با شبکه رادیویی کادناسر گفت: رئال باید هرچه سریع‌تر تکلیف گرت بیل را مشخص کند. وی افزود: مادرید می‌خواست او را در تابستان بفروشد […]

اشتراک گذاری
09 آبان 1398

خبرگزاری فارس: پدراگ میاتوویچ از جمله پیشکسوتان رئال است که معتقدند سود مادریدی‌ها در این است که اجازه فروش ستاره ولزی را بدهند.

بازیکن یوگسلاو سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ در گفت‌وگو با شبکه رادیویی کادناسر گفت: رئال باید هرچه سریع‌تر تکلیف گرت بیل را مشخص کند.

وی افزود: مادرید می‌خواست او را در تابستان بفروشد اما نتوانستند تیم مناسبی را پیدا کنند. حالا باید جلوی اتلاف وقت گرفته شده و تصمیمی گرفته شود.

میاتوویچ عنوان کرد: باشگاه باید در نظر گیرد که ۳ فصل دیگر از زمان قرارداد وی با تیم مانده و همین در درازمدت کار را مشکل‌تر از قبل خواهد کرد. از طرفی، بیل را فوتبالیستی کاملا حرفه‌ای دیده‌ام. اگر بازیکنی مثل او انگیزه کافی برای ادامه کار ندارد، بهتر خواهد بود که بدون دریافت رقمی، اجازه انتقالش را دهند.

گرت بیل که تا سال ۲۰۱۳ عضو تاتنهام هاتسپر بود، در ۶ سال اخیر ۱۶۱ بازی برای سفید‌پوشان کرده و ۸۰ گل زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *