نوشته های تازه

با ایجاد یک مدرسه دبیرستان در شهر بوشکان موافقت شد

به گزارش دیارمهر: چند روز پیش تعداد زیادی از مردم شهر بوشکان همزمان با حضور فرماندار دشتستان و هیئت همراه برای کلنگ زنی از عملیات اجرایی پانسیون پزشکان این شهر، در محل افتتاحیه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به عدم وجود  مقطع  متوسطه دوم در این شهر اعلام کردند. در پی این ماجرا […]

اشتراک گذاری
25 مهر 1398

به گزارش دیارمهر: چند روز پیش تعداد زیادی از مردم شهر بوشکان همزمان با حضور فرماندار دشتستان و هیئت همراه برای کلنگ زنی از عملیات اجرایی پانسیون پزشکان این شهر، در محل افتتاحیه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به عدم وجود  مقطع  متوسطه دوم در این شهر اعلام کردند.

در پی این ماجرا سیدحسن لواسانی فرد مدیرکل اموزش و پرورش شهرستان دشتستان چهارشنبه ۲۴مهر ماه  ضمن حضور در بخش بوشکان و دیدار با مردم شهر بوشکان در محل حسینیه حضرت ابوالفضل العباس این شهر اظهار داشت: دو رشته هنرستانی برای دختران و پسران پایه دهم شهر بوشکان ایجاد می شود.

وی ضمن گفتگو با مردم و ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد مدیریت آموزش و پرورش در بخش بوشکان ، به درخواست های مردم در خصوص مسائل آموزشی نیز پاسخ دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این جلسه با درخواست مردم برای تاسیس یک دبیرستان در بوشکان موافقت و ایجاد دو رشته هنرستانی برای دختران و پسران پایه دهم را تصویب نمودند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *