نوشته های تازه

انگلیس هنوز تیم بزرگی در جهان نیست

دیارمهر: به نقل از دیلی میل، تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی برابر جمهوری چک در انتخابی یورو ۲۰۲۰ به یک پیروزی نیاز داشت تا صعود خود را به مرحله نهایی رقابت‌ها قطعی کند ولی شکست خورد و حالا امیدوار به جبران این شکست برابر بلغارستان در بازی فرداست. گرت ساوت‌گیت با هشدار به بازیکنان […]

اشتراک گذاری
22 مهر 1398

دیارمهر: به نقل از دیلی میل، تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی برابر جمهوری چک در انتخابی یورو ۲۰۲۰ به یک پیروزی نیاز داشت تا صعود خود را به مرحله نهایی رقابت‌ها قطعی کند ولی شکست خورد و حالا امیدوار به جبران این شکست برابر بلغارستان در بازی فرداست.

گرت ساوت‌گیت با هشدار به بازیکنان تیمش گفت: نباید بازیکنان من تصور کنند که تیم بزرگ و بدون عیبی هستند. ما هنوز فاصله زیادی تا تبدیل به بهترین تیم‌های جهان داریم. ما به خوبی نقاط قوت خودمان را می‌دانیم و از نقاط ضعف خودمان نیز آگاهی داریم. باید تلاش کنیم تا شروع رقابت‌های یورو این مشکلات را برطرف کنیم. ما در بازی برابر چک با مشکلات زیادی روبرو بودیم و توانستیم درس زیادی از این دیدار بگیریم تا در بازی‌های آتی این مشکلات را برطرف کنیم. بعضی مواقع شکست در بازی‌ها، بهتر از کسب برد است و این همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم.

اکنون انگلیس با یک بازی کمتر نسبت به جمهوری چک با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. انگلیس حالا باید به دیدار روز دوشنبه برابر بلغارستان در خانه فکر کند تا با برتری در آن دیدار خانگی صعود خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *