نوشته های تازه

افتتاح ساختمان جدید دبستان ابونصر شاهیجان+ تصاویر

به همت خیر نیک اندیش یک باب مدرسه تک کلاسه دوره ابتدایی در روستای شاهیجان از توابع بخش بوشکان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش دیار مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، بخشدار بخش کلمه، معاون پشتیبانی و […]

اشتراک گذاری
15 مهر 1398
به همت خیر نیک اندیش یک باب مدرسه تک کلاسه دوره ابتدایی در روستای شاهیجان از توابع بخش بوشکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش دیار مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، بخشدار بخش کلمه، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان و جمعی از مسئولان بخش و  اداره کل نوسازی استان، خیرین مدرسه ساز و اهالی روستا، مدرسه خیر ساز زنده یاد خانم عزت شعبانی( ابونصر سابق) در محل روستای شاهیجان از توابع شهر کلمه بخش بوشکان افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است این مدرسه به مساحت ۷۵ متر مربع و با هزینه ساخت و تجهیز معادل یک ملیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط خیر نیک اندیش آقای محمدیان و به یاد خانم مرحومشان عزت شعبانی با کمک اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر احداث و به بهره برداری رسیده است. 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

یک پاسخ به “افتتاح ساختمان جدید دبستان ابونصر شاهیجان+ تصاویر”

  1. بوشهر گفت:

    علی دایی بیش از ۱۰۰ مدرسه در اردبیل ساخته و بر هیچکدام نام خودش را ننوشته است . حالا اینها اگر خیر هستند و کار خیری انجام داده اند چه اصراری دارند که نام مدرسه را تغییر دهند!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *