نوشته های تازه

مجیدی باید تا آخر پای کار بماند

خبرگزاری دیارمهر: پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید فرهاد مجیدی به تیم ملی امید بازگردد. علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره استعفای فرهاد از مربی‌گری تیم ملی امید فوتبال گفت: ما در اینجا هم فرصت‌سوزی کردیم و هم آدم‌سوزی کردیم. البته این استعفا هنوز تایید نشده اما اگر تایید شود، فرصت بسیار […]

اشتراک گذاری
13 مهر 1398

خبرگزاری دیارمهر: پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید فرهاد مجیدی به تیم ملی امید بازگردد.

علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره استعفای فرهاد از مربی‌گری تیم ملی امید فوتبال گفت: ما در اینجا هم فرصت‌سوزی کردیم و هم آدم‌سوزی کردیم. البته این استعفا هنوز تایید نشده اما اگر تایید شود، فرصت بسیار خوبی برای موفقیت تیم ملی امید را از دست داده‌ایم.

او ادامه داد: استعفای فرهاد مجیدی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. او قبل از اینکه این مسئولیت را قبول کند باید تمام جوانب مورد نیاز را در نظر می‌گرفت و بعد سرمربی‌گری تیم ملی امید را قبول می‌کرد. اگر هم چنین مسئولیتی را قبول کرده باید تا آخرش پای کار بماند.

مدیرروستا در ادامه اضافه کرد: من یک مسائلی را درباره کمیته فنی‌ای که برای تیم ملی امید تشکیل شده شنیده‌ام و فکر می‌کنم این کمیته از کیفیت لازم برخوردار نیست چون افرادی که در این کمیته حضور دارند امتحان خود را پس داده‌اند و به نظر من در این زمینه هیچ جای کار درست نبوده است. اشخاصی دارند در سطح تیم‌های پایه تصمیم‌گیری می‌کنند که به هیچ عنوان و در هیچ زمینه‌ای ثبات لازم را ندارند و تنها می‌خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: باید در این زمینه‌ها کارهایی زیربنایی انجام داد، مثل قوه قضاییه که آقای رئیسی تحولات ریشه‌ای انجام دادند، باید در سطح فوتبال ایران اقدامات ریشه‌ای و پایه‌ای صورت بگیرد.

او درباره این مساله که در شرایط کنونی چه کار باید انجام داد، گفت: به نظر من بهترین راه حل در شرایط کنونی، بازگشت فرهاد مجیدی است. او بالاخره مدتی است که با بازیکنان بوده است و از شرایط تیم باخبر است. اگر او دو دستیار که خودش انتخاب کند به کادرفنی تیم اضافه کند و خودش هم بر کارها نظارت داشته باشد، می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *