نوشته های تازه

زیدان و یک بازی تا برابری با رکورد بنیتس

ورزش سه: تساوی شب گذشته در وندامتروپلیتانو سومین دیداری بود که رئال هیچ گلی از حریف خود در لالیگا دریافت نکرد. پیروزی ۰-۱ در خانه سویا، برتری ۲-۰ بر اوساسونا در برنابئو و تساوی شب گذشته اجازه داد تا رئال به رکورد ۴ سال پیش خود نزدیک تر شود. فصل ۱۶-۲۰۱۵ و با هدایت رافا […]

اشتراک گذاری
08 مهر 1398

ورزش سه: تساوی شب گذشته در وندامتروپلیتانو سومین دیداری بود که رئال هیچ گلی از حریف خود در لالیگا دریافت نکرد. پیروزی ۰-۱ در خانه سویا، برتری ۲-۰ بر اوساسونا در برنابئو و تساوی شب گذشته اجازه داد تا رئال به رکورد ۴ سال پیش خود نزدیک تر شود.

فصل ۱۶-۲۰۱۵ و با هدایت رافا بنیتس، آخرین باری بود که رئال در ۴ هفته متوالی لالیگا دروازه خود را بسته نگاه داشته است. کار از هفته اول لالیگا و با تساوی بدون گل در زمین خیخون شروع شد و سپس رئال به ترتیب پنج و شش گل به بتیس و اسپانیول زد. رئال سپس ختافه را با یک گل شکست داد اما روند کلین شیت های این تیم در هفته پنجم به اتمام رسید. سابین مریینو دقیقه ۶۸ بازی رئال و بیلبائو دروازه کهکشانی ها را باز کرد؛ در دیداری که رئال ۱-۲ در سن مامس پیروز شد.

فصل گذشته و در اولین هفته های حضور سولاری در رئال نیز این تیم در کوپا دل ری، لیگ قهرمانان و لالیگا توانسته بود سه بازی متوالی بدون گل خورده بماند. برتری ۰-۴ بر ملیا (کوپا دل ری)، پیروزی ۲-۰ بر وایادولید(لالیگا) و پیروزی ۰-۵ بر ویکتوریا پلژن چک در لیگ قهرمانان.

زیدان که به خوبی می داند تیمش دیگر قدرت تهاجمی دوران حضور رونالدو را ندارد، توجه روی کارهای دفاعی را بیشتر کرده و معتقد است با انسجام دفاعی بیشتر می تواند ضعف تهاجمی رئال را پوشش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *