نوشته های تازه

دخیا در واکنش به انتقادها: خودم که راضی بودم!

خبرورزشی: با وجود اینکه در ماه‌های پایانی فصل قبل داوید دخیا اشتباهات عجیبی داشت، اما خودش اعتقاد دارد عملکردش رضایت‌بخش بوده است. دخیا که اخیراً قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه منچستریونایتد تمدید کرده درباره عملکردش به شبکه «اسکای‌اسپورتس» گفت: «مردم وقتی در مورد عملکردم در فصل گذشته صحبت می‌کنند، بیشتر منظورشان چند ماه […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1398

خبرورزشی: با وجود اینکه در ماه‌های پایانی فصل قبل داوید دخیا اشتباهات عجیبی داشت، اما خودش اعتقاد دارد عملکردش رضایت‌بخش بوده است.

دخیا که اخیراً قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه منچستریونایتد تمدید کرده درباره عملکردش به شبکه «اسکای‌اسپورتس» گفت: «مردم وقتی در مورد عملکردم در فصل گذشته صحبت می‌کنند، بیشتر منظورشان چند ماه پایانی است. اگر روی فصل گذشته تمرکز کنیم، خودم از عملکردم در هفت ماه اول کاملاً راضی بودم.»

دخیا در ادامه بیان کرد: «در مورد آن اشتباهات عجیب هم می‌توانم بگویم که این اتفاق‌ها ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد و وقتی که دروازه‌بان تیم باشید هم در چنین مواردی بیشتر زیر میکروسکوپ هستید. برای بازیکنان اما خیلی سخت است که همیشه در بالاترین سطح باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *