نوشته های تازه

روی یک اشتباه بچگانه باختیم

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادن گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس، روی یک اشتباه بچگانه بازی را واگذار کردیم. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت اظهار داشت: از اینکه بازی را واگذار کردیم خوشحال نیستم؛ ترجیح […]

اشتراک گذاری
26 شهریور 1398

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادن گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس، روی یک اشتباه بچگانه بازی را واگذار کردیم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت اظهار داشت: از اینکه بازی را واگذار کردیم خوشحال نیستم؛ ترجیح می‌دادم پنج بر صفر ببازیم تا اینکه بخواهیم این طور شکست بخوریم.

اسکوچیچ: روی یک اشتباه بچگانه باختیم

سرمربی تیم ملی فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: چیزی که از بازیکنانم خواستم، اعتماد به نفس و باور بیشتر به خود بود. متاسفانه در بازی امروز، بازیکنان ما در حمله خجالتی بودند و از بازیکنانم، شهامت بیشتری در حمله را می‌خواستم.

اسکوچیچ اضافه کرد: بازیکنان ما خودشان این شانس را به حریف دادند و به جای پرسپولیس با خودشان می‌جنگیدند. البته پرسپولیس نیز بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و در دیدار امروز نیز توانستند امتیاز خوبی بگیرند.

وی درباره رویارویی با قشقایی در شیراز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی نیز گفت: باید بازی کنیم و فرقی نمی‌کند حریف‌مان چه کسی باشد و به طور قطع به این تیم احترام می‌گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *