نوشته های تازه

چالش جدید متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

خبر می رسد که نوع دعوت از متقاضیان ورود به رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با چالش هایی همراه شده است . بر این اساس تعدادی از افرادی که دارای رتبه های زیر هشت هزار در منطقه دو کشوری بوده اند به سایت خبری سوک اعلام کرده اند که با وجود مجاز بودن […]

اشتراک گذاری
17 شهریور 1398
خبر می رسد که نوع دعوت از متقاضیان ورود به رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با چالش هایی همراه شده است .
بر این اساس تعدادی از افرادی که دارای رتبه های زیر هشت هزار در منطقه دو کشوری بوده اند به سایت خبری سوک اعلام کرده اند که با وجود مجاز بودن برای انتخاب رشته توسط دانشگاه فرهنگیان دعوت به مصاحبه نشده اند در حالی که تعداد دیگری با رتبه های تا ۱۵ هزار در هعمین منطقه دو کشوری به مصاحبه دعوت شده اند.
البته این مشکل برای استان های فارس و اصفهان نیز بوجود آمده که با پیگیری نمایندگان آنها مشکل رفع و در سایت سازمان سنجش اسامی این افراد برای شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ذکر شده است.
پیگیری خبرنگار سوک از نمایندگان استان بوشهر بدین گونه است که دکتر شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان اعلام کرد که هر دانش آموزی که فکر می کند حقی در این زمینه از وی غضب شده با ارسال مستندات به مجمع نمایندگان استان بوشهر می توانیم پیگیری کنیم. حجت الاسلام خدری و خانم الماسی به تلفن جواب نداده و سعادت نیز با ارسال پیامکی خواستار بیان موضوع با رئیس دفترش شده است.
به نظر می رسد موضوع جدی است و در صورت بی توجهی نمایندگان مردم در مجلس، بخشی از متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان استان متضرر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *