نوشته های تازه

نیروگاه اتمی بوشهر جوشکار جذب می کند+جزئیات

 اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر و یک شرکت روسی برای تامین نیاز جوشکارهای موردنیاز فاز ۲ و۳ نیروگاه اتمی بوشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: مدت اجرای این تفاهم نامه ۲ ساله است که در قالب آن […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1398
فنی و حرفه ای بوشهر و شرکت روسی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

 اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر و یک شرکت روسی برای تامین نیاز جوشکارهای موردنیاز فاز ۲ و۳ نیروگاه اتمی بوشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: مدت اجرای این تفاهم نامه ۲ ساله است که در قالب آن نیروهای مورد نیاز شرکت روسی در زمینه جوشکاری های برنز، استیل، آلومینیوم، معمولی و بازرسی جوش توسط این اداره کل تامین می شود.

عبدالمجید دوراهکی افزود: در قالب این تفاهم نامه اداره کل فنی و حرفه ای بوشهر نیروهای داوطلب را به مدت ۲ ماه آموزش داده و سپس با تایید گروه شرکت روسی زمینه جذب آنها در نیروگاه اتمی بوشهر فراهم می شود.

وی یادآور شد: این گروه شرکت روسی پیش از این از مراکز آموزش های فنی و حرفه ای استان بوشهر بازدید و رضایت خود در زمینه آموزش های تخصصی جوش پایه های ۱، ۲ و۳ راه اعلام کردند.

دوراهکی بیان کرد: تا پیش از این نیروهای مدنظر آنها از تهران و مسکو تامین می شد که در قالب تفاهم نامه منعقد شده این نیروها از استان بوشهر تامین می شوند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: آزمایشگاه جوش نیز برای نخستین بار در مرکز آموزش های این اداره کل راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار بوشهر و نماینده شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه نیروگاه اتمی و اداره کل فنی و حرفه ای نیز پس از سه سال رکود فعال شده است.

دوراهکی افزود: در این ارتباط تاکنون یکهزار و ۲۰۰ نفر در قالب این تفاهم نامه آموزش دیده اند که از این شمار ۲۷۰ نفر پس از انجام مصاحبه در نیروگاه مشغول بکار شدند.

ایرنا

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.