نوشته های تازه

نخلداران فاریابی برای همکار سانحه دیده خود سنگ تمام گذاشتند+عکس

در حرکتی زیبا، نخلداران فاریابی به یاری نخلدار آسیب دیده روستای خود شتافتند. به گزارش دیار مهر ، آنها پس از عیادت همکار خود در بیمارستان ، با توجه به فصل پیرایش نخل( در اصطلاح محلی کنه زدن) در اقدامی نیک و خدا پسندانه کارهای باغ همکار آسیب دیده خود را انجام دادند. و این […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1398

در حرکتی زیبا، نخلداران فاریابی به یاری نخلدار آسیب دیده روستای خود شتافتند.

به گزارش دیار مهر ، آنها پس از عیادت همکار خود در بیمارستان ، با توجه به فصل پیرایش نخل( در اصطلاح محلی کنه زدن) در اقدامی نیک و خدا پسندانه کارهای باغ همکار آسیب دیده خود را انجام دادند.
و این در حالی است که خود نیز به شدت در گرمای این روزهای منطقه درگیر کارهای خود بوده اند اما برای التیام گوشه ای از نگرانی های همکار خود ، دست از کار خویش کشیدند و به یاری وی شتافتند.
البته این یکی از ویژگی های شاخص و مدام مردم این منطقه است که در وقت گرفتاری و بیماری ایثار گونه و همدلانه به یاری همدیگر می شتابند.
گفتنی است ، غلامحسین اشرفی ، نخلدار زحمتکش فاریابی است که هفته ی پیش هنگام مراجعت به منزل بوسیله موتورسیکلت ، بایک دستگاه کامیون تصادف نموده و متاسفانه از ناحیه ی پا دچار آسیب جدی شدند.
دیار مهر ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی آقای اشرفی ،  این اقدام نیک را ارج نهاده و آرزو می کند این سنت نیک هیچ گاه از میان مردم همراه و همدل روستا رخت بر نبندد.

.

گزارش: دیارمهر

عکس: امراله مرادی

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.