نوشته های تازه

۱۷۰ نیروی اخراجی منطقه ویژه پارس سرکار برمی‌گردند

از سال گذشته و در پی تغییرات مدیریتی در سازمان منطقه ویژه پارس، وضعیت شغلی نیروهای زیادی نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت و قراردادهای آنها تمدید نگردید. به گزارش «خلیج فارس»؛ مدیریت جدید منطقه ویژه ضوابط جذب این نیروها را دارای اشکال می دانست و از سویی این افراد هم که قریب […]

اشتراک گذاری
17 تیر 1398

از سال گذشته و در پی تغییرات مدیریتی در سازمان منطقه ویژه پارس، وضعیت شغلی نیروهای زیادی نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت و قراردادهای آنها تمدید نگردید.

به گزارش «خلیج فارس»؛ مدیریت جدید منطقه ویژه ضوابط جذب این نیروها را دارای اشکال می دانست و از سویی این افراد هم که قریب ۲۰۰ نفر بودند، طی این مدت و با اشتغال در منطقه ویژه پارس بعضا ازدواج کرده یا تعهداتی مالی برای خود ایجاد نموده که تصمیم گیری برای اخراج آنها، حواشی زیادی در پی داشت.

حالا پس از مدتها پیگیری این موضوع، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس خبر از بازگشت ۱۷۰ نیروی اخراجی منطقه ویژه پارس داده است.

سکینه الماسی با اشاره به جلسه هیئت ریئسه شرکت ملی نفت ایران که با حضور وی به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی و کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل وزارت نفت برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه بکارگیری مجدد ١٧٠ نفر از نیروهای اخراجی بومی منطقه ویژه مصوب شد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه هیئت رئیسه شرکت ملی نفت در رابطه با مشکلات چندین ماهه کارکنان بومی اخراجی منطقه ویژه و تاخیر چندماهه در به کارگیری مجدد این نیروها صحبت شد که توانستیم با ارائه راهکارهای مناسب، نگاه مثبت مدیرعامل شرکت ملی نفت و همکاری موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس، جذب مجدد این نیروها را به تصویب برسانیم.

الماسی در پایان از دستور کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و همکاری خلیلی معاون مدیرعامل و ارائه راهکار مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه برای رقم خوردن این اتفاق شیرین تشکر و قدردانی به عمل آورد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.