نوشته های تازه

برزیل به دنبال جبران خاطرات تلخ برابر آرژانتین

ورزش سه: همه هواداران فوتبال در انتظار رویارویی آرژانتین و برزیل، دو غول منطقه در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ هستند. دو تیم برزیل و آرژانتین سال هاست که در کسب قهرمانی در کوپا آمه ریکا ناموفق بوده اند اما امسال حداقل یکی از این دو رقیب سنتی به فینال خواهد رسید و آنها می توانند […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1398

ورزش سه: همه هواداران فوتبال در انتظار رویارویی آرژانتین و برزیل، دو غول منطقه در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ هستند.

دو تیم برزیل و آرژانتین سال هاست که در کسب قهرمانی در کوپا آمه ریکا ناموفق بوده اند اما امسال حداقل یکی از این دو رقیب سنتی به فینال خواهد رسید و آنها می توانند به پایان دادن این طلسم ناکامی امیدوار باشند.

دیدار سنتی برزیل مقابل آرژانتین در بلوهوریزنته و همان استادیومی برگزار خواهد شد که سلسائو در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ با ۷ گل مقابل آلمان مغلوب شده و یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ فوتبال خود را تجربه کرد.

برزیل به دنبال جبران خاطرات تلخ برابر آرژانتین

برزیل تا به حال مقابل آرژانتین ۱۰۶ بار به میان رفته که ۴۱ پیروزی، ۳۸ شکست و ۲۶ تساوی حاصل کار این تیم بوده است، اما اگر دیدارهای غیر رسمی و آن بازی هایی که زیر نظر فیفا برگزار نشده را نیز محسوب کنیم، هر دو تیم ۴۲ بار یکدیگر را مغلوب کرده اند.

آخرین بار در اوکتبر سال گذشته سلسائو در دیداری دوستانه با یک گل آرژانتین را مغلوب کرد اما آخرین دیدار رسمی آنها به مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برمی گردد که آنجا برزیل در خانه با ۳ گل آرژانتین را شکست داد.

دو رقیب قدرتمند آمریکای جنوبی تا به حال ۳۱ بار در کوپا آمه ریکا به مصاف هم رفته اند که سهم آرژانتین ۱۵ و سهم برزیل ۹ پیروزی بوده است و باید دید جدال شماره ۳۲ به سود کدام تیم پایان خواهد یافت.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.