نوشته های تازه

اختصاصی : احراز رتبه ممتاز مدیریت آموزش و پرورش دشتستان در کشور + عکس

دیار مهر : آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به عنوان مجموعه ممتاز در آزمون های سراسری سال ۱۳۹۷ در کشور انتخاب شد. به گزارش دیار مهر : به گفته مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان : با احراز رتبه ممتاز ، مجموعه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به عنوان یکی از مجموعه های […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1398

دیار مهر : آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به عنوان مجموعه ممتاز در آزمون های سراسری سال ۱۳۹۷ در کشور انتخاب شد.

به گزارش دیار مهر : به گفته مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان : با احراز رتبه ممتاز ، مجموعه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به عنوان یکی از مجموعه های برتر در برگزاری آزمون های سراسری سال ۹۷ در کشور انتخاب شد.

شهریار عیدی در گفتگو با دیار مهر همچنین اضافه کرد : ارتقا رتبه شهرستان از نظر کیفیت قبولی در آزمون سراسری همواره از دغدغه های مهم این مدیریت بوده و برنامه ریزی های متنوعی در این زمینه انجام شده است.

برگزاری دوره های تقویت بنیه علمی و کلاس های آمادگی کنکور و همچنین جلسات مشاوره ای انتخاب رشته اصولی از جمله تمهیدات ما برای ارتقا این رتبه بوده است.

عیدی گفت : در سال گذشته شهرستان دشتستان موفق به کسب هفتاد و پنج رتبه زیر هزار شدیم که از این حیث در استان بوشهر رتبه اول را به خود اختصاص دادیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در آزمون سراسری ۹۸ ، ضمن تکرار این موفقیت ، آن را ارتقا بدهیم.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.