نوشته های تازه

درمانگاه ۱۷ شهریور به زودی شبانه روزی خواهد شد

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتستان در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار اتحاد خبر در خصوص التهابات فضای مجازی این روزهای دشتستان گفت: اگر چه این روزها مردم ایران به واسطه تحریم با مشکلاتی در حوزه اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و لیکن بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامید کردن مردم به بهانه فشار […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1398
درمانگاه 17 شهریور به زودی شبانه روزی خواهد شد/ در کوتاه ترین زمان رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی معرفی می شود

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتستان در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار اتحاد خبر در خصوص التهابات فضای مجازی این روزهای دشتستان گفت: اگر چه این روزها مردم ایران به واسطه تحریم با مشکلاتی در حوزه اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و لیکن بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامید کردن مردم به بهانه فشار به دولت ظلم بزرگی به نظام و مردم است.

به گزارش اتحاد خبر، جواد لقمان زاده  افزود: نباید برخی نزدیکان کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده, حرمت شکنی کرده و تخریب رقبای احتمالی و بزرگ نمایی مشکلات را در فضای مجازی گسترش دهند.

رئیس شورای تامین شهرستان دشتستان ضمن توصیه به ضرورت پایبندی به اخلاق و تزریق روحیه امید به  جامعه برای خلق یک حماسه بزرگ در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی, بیان داشت: قطعا با حرمت شکنی, ساختار شکنان و افرادی که عمدا ناامیدی را در جامعه پراکنده می نمایند برخورد خواهد شد و بزرگ نمایی مسایل و مشکلات و سیاه نمایی خدمات نظام در هیات های اجرایی نیز لحاظ خواهد شد.

جواد لقمان زاده در خصوص بیمارستان شهید گنجی نیز گفت: با توجه به استعفای رئیس بیمارستان, به امید خدا در تلاشیم که در کوتاه ترین زمان البته پرهیز از شتاب زدگی  با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رئیس جدید را انتخاب کنیم. ضمنا تا آخر هفته جاری, درمانگاه ۱۷ شهریور برازجان شبانه روزی خواهد شد تا حجم مراجعات به بیمارستان شهید گنجی کمتر شود.

وی ادامه داد: برای ادامه تعمیرات بخش اعصاب و روان نیز اعتبارات مورد نیاز تامین گردیده و تا ۴۸ ساعت آینده مناقصه برگزار و پیمانکار جهت ادامه تعمیرات مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.