نوشته های تازه

تصاویری از تمرین شاد پرسپولیس بی‌مربی

خبرآنلاین: پرسپولیس فعلا نمی تواند به تیمش فشار بیاورد چون سرمربی جدید و متود تمرینی آینده شان مشخص نیست. قرمزها از کالدرون تا کاررا و چاچیچ را در لیست دارند و اصلا بعید نیست ته قصه به قطبی برسند. در این شرایط البته عده ای شروع به گزینه باقری کرده اند اما آقا کریم همین […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1398

خبرآنلاین: پرسپولیس فعلا نمی تواند به تیمش فشار بیاورد چون سرمربی جدید و متود تمرینی آینده شان مشخص نیست. قرمزها از کالدرون تا کاررا و چاچیچ را در لیست دارند و اصلا بعید نیست ته قصه به قطبی برسند.

در این شرایط البته عده ای شروع به گزینه باقری کرده اند اما آقا کریم همین جایی که هست را دوست دارد. او که قبل تر گفته بود بعد فوتبال مربی نمی شود، در همه این نزدیک به یک دهه پس از فوتبالش ، هیچ علاقه ای به نفر اول بودن نشان نداده. نمی خواهد نفر اول باشد و گفته اگر روزی بخواهد شروع کند هم از اینجا شروع نمی کند.

تصاویری از تمرین شاد پرسپولیس بی‌مربی

افشین خماند روزنامه نگار ورزشی نوشته بود: «چرا کریم باقری نباید سولسشر پرسپولیس باشد؟ وقتی کریم در بوندسلیگا بازی می کرد، الکساندر نوری بند کفش آقا کریم هم نبود. اینکه او وردربرمن تجربه کرده فقط فرق جبر و موفعیت جغرافیایی است.»

نوشته ای زیبا که البته مثال نقض زیاد دارد. از مارادونا تا پله و بقیه که جبر جغرافیایی هم نداشتند. کریم بزرگترین مشکلش خودش است که این علاقه را ندارد اما می خواهد در همین جایگاه بماند و همین دو روزه با تمریناتش راحت بوده است و می خواهد با مربی بعدی هم باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.