نوشته های تازه

نامگذاری یک خیابان بنام زنده یاد مهندس خلیق در شهر بوشکان/تصاویر

به گزارش دیار مهر به نقل از آوای پارسیان ;مردم قدرشناس بوشکان به پاس خدمات بی شائبه ی زنده یاد مهندس محمدرضا خلیق مراسم باشکوهی در سوگ ایشان و با حضور خانواده وی برگزار نموده و یک خیابان نیز بنام ایشان نامگذاری کردند. شهردار بوشکان مهندس رحیمیان در سخنانی نامگذاری این خیابان را بنام زنده […]

اشتراک گذاری
16 خرداد 1398

به گزارش دیار مهر به نقل از آوای پارسیان ;مردم قدرشناس بوشکان به پاس خدمات بی شائبه ی زنده یاد مهندس محمدرضا خلیق مراسم باشکوهی در سوگ ایشان و با حضور خانواده وی برگزار نموده و یک خیابان نیز بنام ایشان نامگذاری کردند.

شهردار بوشکان مهندس رحیمیان در سخنانی نامگذاری این خیابان را بنام زنده یاد خلیق افتخاری برای مردم بخش بوشکان دانست و گفت این حداقل کاری ست که مردم این بخش برای پاسداشت این مرد ارزشمند و نکونام میتوانند انجام دهند .

وی همچنین از خداوند منان غفران الهی را برایش و سلامتی را برای فرزندانش ارزو نمود. فرزند ارشد وی نیز ضمن تشکر از مردم بلوک بوشکان گفت :شماها مردمی مهربان و بزرگ منش هستید و کار شما روح پدرم را شاد نموده است و آرزو کرد خداوند توفیق نصیبش نماید تا خدمتگزار مردم مهربان بوشکان در آینده باشد.

 

 

 

 

 

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.