نوشته های تازه

تور طبیعت گردی و تاریخی طلحه برگزار شد +تصاویر

دیار مهر: تور طبیعت گردی و تاریخی طلحه برگزار شد. به گزارش دیار مهر : تور طبیعت گردی و تاریخی به همت فعال گردشگری هم دیاری در دشت طلحه برگزار شد. حلیمه طوبایی ، مجری تورهای گردشگری استان بوشهر در گفتگو با دیار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: بخش بوشکان دارای ظرفیت و پتانسیل […]

اشتراک گذاری
22 فروردین 1398

دیار مهر: تور طبیعت گردی و تاریخی طلحه برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : تور طبیعت گردی و تاریخی به همت فعال گردشگری هم دیاری در دشت طلحه برگزار شد.

حلیمه طوبایی ، مجری تورهای گردشگری استان بوشهر در گفتگو با دیار مهر ضمن اعلام این خبر گفت:

بخش بوشکان دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالایی در زمینه گردشگری است که متاسفانه مورد غفلت و کم کاری قرار گرفته و فعالیت چندانی در این حوزه صورت نگرفته است.

وی افزود: مخصوصا در این فصل که از نظر آب و هوایی در شرایط خوبی به سر می بریم، در این میان دیارمان طلحه با طبیعت منحصر به فرد و مثال زدنی در بخش و استان سرآمد است که باید به گردشگران و علاقه مندان معرفی گردد.

طوبایی ادامه داد : بدین منظور در اسفند ماه گروهی از تورلیدران و گردشگران وارد طلحه شدند و پس از صرف صبحانه محلی و چای آتشی در دامان طبیعت و کوه پیمایی از پاقلات (شمال شرقی طلحه)، دیدار از قلعه احمد خان چاهکوتاهی و چهارطاقی ساسانی (میر شاه فتحعلی)  و ارائه توضیحات،صرف ناهار در باغ شیرین و در پایان دیدار از زندگی عشایری که برای بسیاری از افراد تازگی  داشت توانستیم رضایت خاطر بسیار بالایی در گردشگرانمان بوجود آوریم که مهمترین رکن یک تور موفق گردشگری است.

متاسفانه کمبود وقت این فرصت را به ما نداد که از دیگر جاذبه های گردشگری نیز استفاده کنیم که ان شاالله در برنامه های آتی مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

عکس : مختار طوبایی

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.