نوشته های تازه

تیم امید شاهین بوشهر با درخشش همدیاری ها لیگ برتری شد + عکس

دیارمهر: تیم فوتبال امید شاهین بوشهر که در این فصل از مسابقات لیگ دسته یک از وجود ۲ همدیاری سود می برد به لیگ برتر صعود کرد. به گزارش دیار مهر، شاهینی ها امسال از بخش بوشکان کاظم خرم بعنوان مربی و محمد محبی را بعنوان بازیکن در اختیار داشتند. این تیم که با هدایت […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1397

دیارمهر: تیم فوتبال امید شاهین بوشهر که در این فصل از مسابقات لیگ دسته یک از وجود ۲ همدیاری سود می برد به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش دیار مهر، شاهینی ها امسال از بخش بوشکان کاظم خرم بعنوان مربی و محمد محبی را بعنوان بازیکن در اختیار داشتند.

این تیم که با هدایت ابراهیم شریفی (سرمربی) و با همراهی مربیان توانمندی چون کاظم  خرم یک فصل رویایی برای خود و بوشهری ها در مرحله مقدماتی رقم زده بود موفق به حضور در جمع ۶ تیم مرحله پایانی شد.

در این مرحله که رقابت ها در ۲ گروه سه تیمی و به میزبانی استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد از گروه نخست رقابت ها شاهین بوشهر  و سپاهان اصفهان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در مرحله نیم نهایی که برد برای تیم ها حکم صعود به لیگ برتر داشت شاهینی ها با برتری ۲ بر صفر برابر آلومینیوم اراک راهی لیگ برتر شدند.

در این دیدار که شاهین بوشهر با گل محمد مشایخ از حریف پیش افتاده بود داور سر سازناگاری با بوشهری ها داشت و با سوت های اشتباه خود لحظه به لحظه این بازی ها را حساس تر می کرد.

به دنبال این سوت های اشتباه بود که یکی از اعضای کادرفنی تیم شاهین بوشهر به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داور از زمین مسابقه اخراج شد.

شاهین بوشهر که برای تثبیت برد خورد نیاز مبرم به گل دوم داشت پس از چند حمله متوالی از روی صحنه تک به تک محمد محبی با دروازه بان فرصت گلزنی داشت که با درخشش دروازه بان آلومینیوم شوت سرکش محبی مهار شد.

وی در ادامه توانست با ضربه پنالتی موقعیت از دست رفته خود را ظرف کمتر از چند دقیقه جبران و به زیبایی هر چه تمام تور دروزاه حریف اراکی را به لرزه درآورد و خیال شاهین و بوشهر را از صعود راحت کند.

شاهین در دیدار فینال برابر سپاهان که به لحاظ صعود این دو تیم بیشتر جنبه تشریفاتی داشت در نبود محبی با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود شکست خورد.

محبی که این روزها با بزرگسالان شاهین سودای صعود به لیگ برتر را در سر می پروراند این فصل در بازی های مهم تیم امید که با بازی تیم های بزرگسالان همزمانی نداشت یار و مدد کار شاهین در لیگ امیدهای کشور بود.

محمد محبی که در آخرین بازی خانگی با تک گل خود ارمغان آور سه امتیاز شیرین برای بندرنشینان شده در شنبه پیش رو نیز در دیداری حساس با تیم شاهین برابر کارون اروند خرمشهر صف آرایی می کند.

این دیدار که راس ساعت ۳۰: ۱۵ برگزار می شود با اعلام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر رایگان اعلام شده است.

شاهین بوشهر اکنون با ۴۳ امتیاز در رده سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

دیارمهر آرزوی موفقیت برای هر دو عزیز آقای خرم و محبی در عرصه ورزش حرفه ای دارد. 

گزارش: دیارمهر، عبدالصمد شهریاری

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.