نوشته های تازه

نمایشگاه خوشه چین صنایع و محصولات مختلف طلحه/بوشهر+عکس

به گزارش دیارمهر این نمایشگاه در روز سه شنبه مورخ ۹۷/۸/۲۲ در نمایشگاه بین المللی بوشهر به مدت سه روز توسط مدیر عامل نمایشگاه و سایر مسئولین افتتاح شد. در این نمایشگاه که اکثر مردم از اقسام نقاط استان بوشهر شرکت کرده بودند؛ محصولات بومی و محلی و صنایع دستی محل زندگی خود را که […]

اشتراک گذاری
24 آبان 1397

به گزارش دیارمهر این نمایشگاه در روز سه شنبه مورخ ۹۷/۸/۲۲ در نمایشگاه بین المللی بوشهر به مدت سه روز توسط مدیر عامل نمایشگاه و سایر مسئولین افتتاح شد.

در این نمایشگاه که اکثر مردم از اقسام نقاط استان بوشهر شرکت کرده بودند؛ محصولات بومی و محلی و صنایع دستی محل زندگی خود را که اکثرا از محصولات درختان نخل به وجود امده بود در نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

قسمتی از این نمایشگاه روستای طلحه با محصولات مختلف نخل به خود اختصاص داده است که توسط خانم فاطمه فرخی(مدیر عامل صندوق بانوان) از از طرف جهاد کشاورزی در این محل محصولات خود را برای عموم مردم به نمایش گذاشتند.دراین نمایشگاه محصولاتی همچون خرما و خوراکی محلی به دست امده از خرما و صنایع دستی وابسته به درخت نخل که توسط زنان روستایی به وجود امده است و….. به عرضه و فروش میرسد که در این مدت مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

در این نمایشگاه فرصت خوبی ایجاد شده تا افراد خود و محصولات روستای خود را به دید مردم قرار دهند و بتوانند موفقیتی در این راه کسب کنند.

این نمایشگاه تا عصر روز جمعه مورخ ۸/۲۵ برای عموم علاقه مندان قابل مشاهده است.

دیارمهر موفقیت را برای این افراد در این راه ارزو دارد.

 

عکس:دیارمهر

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.