نوشته های تازه

گزارش تصویری/ افتتاح پل شهرک پردیس شهر بوشکان با حضور فرماندار دشتستان

به مناسبت هفته دولت پل شهرک پردیس شهر بوشکان با حضور فرماندار دشتستان افتتاح شد. به گزارش دیارمهر به نقل از بوشکان نیوز: شهردار بوشکان در مراسم افتتاح و بهره برداری پل شهرک پردیس شهر بوشکان که با حضور فرماندار شهرستان دشتستان و جمعی از مسئولین شهرستان، بخش و شهر بوشکان برگزار شد اظهار داشت: […]

اشتراک گذاری
10 شهریور 1397

به مناسبت هفته دولت پل شهرک پردیس شهر بوشکان با حضور فرماندار دشتستان افتتاح شد.

به گزارش دیارمهر به نقل از بوشکان نیوز: شهردار بوشکان در مراسم افتتاح و بهره برداری پل شهرک پردیس شهر بوشکان که با حضور فرماندار شهرستان دشتستان و جمعی از مسئولین شهرستان، بخش و شهر بوشکان برگزار شد اظهار داشت: پروژه پل شهرک پردیس یکی از پروژه های ضروری برای مردم شهر بوشکان بود چرا که با بروز سیلاب در فصول سرما مسیر ارتباطی شهرک پردیس با دیگر نقاط شهر بوشکان کلاً قطع می شد و با بهره برداری از این پل دیگر شاهد رخداد چنین وضعیتی نخواهیم بود.

در ادامه شهردار و شورای اسلامی شهر بوشکان از فرماندار دشتستان درخواست نمودند تا امکانات بیشتری در اختیار ساکنین شهرک پردیس قرار گیرد از جمله لوله کشی مناسب آب که یکی از مشکلات اصلی مردم این شهرک است.

لازم به ذکر است که چندین پروژه دیگر در شهر بوشکان از جمله عملیات پیاده روسازی خیابان های شهر، تکمیل میدان و بلوار امامزاده و عملیات آسفالت کوچه های شهر در حال انجام کار است که بزودی قابل بهره برداری خواهند بود.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.