نوشته های تازه

حضور مقتدرانه بانوان بخش بوشکان در لیگ دسته یک فوتبال استان

از سری مسابقات لیگ دسته یک بزرگسالان بانوان استان در گروهA به میزبانی هیات فوتبال تنگستان در سالن امام خمینی شهر اهرم برگزار گردید. که این نتایج به دست آمد : هیات فوتبال بخش بوشکان ۱۰ – ۰ هیات فوتبال دشتی هیات بخش بوشکان ۱۰ ـ ۵  هیات تنگستان هیات دشتی ۳ ـ ۹ هیات […]

اشتراک گذاری
03 شهریور 1397

از سری مسابقات لیگ دسته یک بزرگسالان بانوان استان در گروهA به میزبانی هیات فوتبال تنگستان در سالن امام خمینی شهر اهرم برگزار گردید. که این نتایج به دست آمد :

هیات فوتبال بخش بوشکان ۱۰ – ۰ هیات فوتبال دشتی

هیات بخش بوشکان ۱۰ ـ ۵  هیات تنگستان

هیات دشتی ۳ ـ ۹ هیات تنگستان

در پایان رقابت های این گروه تیمهای هیات بخش بوشکان به عنوان تیم اول و تنگستان به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله بعدی صعود نمودند. در ضمن تیم چغادک نیز که در این گروه قرار داشت قبل از بازی ها انصراف داده بود.

هفته دوم رقابت ها نیز درحالیکه ۶تیم حضور داشتند به میزبانی کنگان قرعه کشی شد

گروه اول: هیات جم،هیات بخش بوشکان و نماینده کنگان 
گروه دوم: هیات شبانکاره،پردیس جم و تنگستان

تیم هیات بخش بوشکان که در گروه خود با یه شکست مقابل هیات جم و یه برد مقابل کنگان به عنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شده بودند در نیمه نهایی نیز با قبول شکست مقابل تیم شبانکاره به رده بندی راه یافت که در بازی رده بندی در مصافی پر گل پردیس جم را از پیش روی برداشت.

دیدار نهایی مصاف بین تیم های شبانکاره و هیات جم، به نفع دشتستانی ها همراه شد تا برای چندمین بار به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

شایان ذکر است که بانوان بخش بوشکان برای اولین بار در این رقابت شرکت کردند که دست پر از این مسابقات پرهیجان فوتسالی به خانه برگشتند؛ در این دوره رقابت ها سارا چاهکوتاهی و لیلا معلم از تیم هیت بخش بوشکان بهترین گلزن های این رقابت ها شدند. سرپرست تیم بانوان بخش بوشکان را خانم فخری و مربی این تیم خانم مهین نیکو برعهده داشتند.

منبع: بوشکان نیوز

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.