نوشته های تازه

شاهیجان قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان بخش بوشکان + عکس

سر انجام جام در خانه ماند فینال فوتبال پیشکسوتان بخش بوشکان به کام شاهیجان بعد از ظهردیروز یازدهم فروردین ماه ،دو تیم فوتبال والفجر طلحه و ایرانجوان شاهیجان، دیدار پایانی پنجمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان بخش بوشکان را در حضور انبوه تماشاگران و هواداران دو تیم با قضاوت آقایان رسول استاد زاده، فریدون شفیعی، سلیمان […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1397

سر انجام جام در خانه ماند
فینال فوتبال پیشکسوتان بخش بوشکان به کام شاهیجان
بعد از ظهردیروز یازدهم فروردین ماه ،دو تیم فوتبال والفجر طلحه و ایرانجوان شاهیجان، دیدار پایانی پنجمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان بخش بوشکان را در حضور انبوه تماشاگران و هواداران دو تیم با قضاوت آقایان رسول استاد زاده، فریدون شفیعی، سلیمان منصوری و رحیم عمرانی روی زمین خاکی فوتبال شاهیجان برگزار کردند.
در نخستین دقیقه‌ مسابقه شوت سرکش محمود حسینی را مهدی عمرانی از زیر تاق دروازه ایرانجوان بیرون کشید تا هیجان بازی از همان آغاز به اوج برسد ، در ادامه، بازی جذاب دو تیم در نیمه نخست باز هم موقعیت هایی را در بر داشت اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکردتا دو تیم بدون گل به رخت کن بروند.
در نیمه دوم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بیشتر هم شد.
دقیقه دهم نیمه دوم باز هم شوت مهاجم والفجر از درون محوط شانزده و نیم متر را مهدی عمرانی به کرنر فرستاد .
دقیقه بیست پاس تماشایی محمد افشون، محسن عمرانی را با دروازه والفجر تک به تک کرد اما مهاجم تازه نفس شاهیجان به جای توپ ،زمین را شوت کرد.
دو دقیقه بعد اینبار نوبت عباس عمرانی شد تا با پاس مغز متفکر شاهیجان، محمد افشون، روانه دروازه والفجر شود ،اما او هم در گلزنی ناکام ماند تا حسرت تماشای گل در فینال تا سوت پایان ادامه یابد.
نبرد پایاپای و نفسگیر دوتیم علی رغم خلق موقعیت های فراوان در وقت های قانونی گلی را در بر نداشت تا برای سومین بار متوالی فینال فوتبال پیشکسوتان بخش بوشکان به پنالتی برود .
در ضربات مرگ بار پنالتی، پیشکسوتان ایرانجوان که قهرمانی دوره چهارم را در ضربات پنالتی از دست داده بودند، این بار خوش درخشیدند تا برای نخستین بار طعم شیرین قهرمانی را بچشند.
برای شاهیجان عباس عمرانی ، محمد افشون ،علی ارقند، و ابوالحسن سمنانی هر چهار پنالتی را به گل تبدیل کردند، اما برای والفجر، اشتر جعفری و یاسر معلمی ، دو پنالتی اول را از دست دادند تا حساب کار ، چهار بر دو به سود شاهیجان تمام شود .
مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی، در حضور نماینده محترم مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، ریاست محترم هیات فوتبال استان بوشهر ، بخشدار بخش بوشکان و تنی چند از مسئولین فوتبال و ورزش شهرستان و استان برگزار شد .
استقبال گسترده فوتبال دوستان بخش بوشکان و مهمتر از همه بانوان فوتبال دوست شاهیجان بر زیبایی های این مراسم افزوده بود. در بخش اهدا جوائز، جایزه آقا گلی این مسابقات به رضا اژدری از استقلال فاریاب رسید.
مهدی عمرانی از ایرانجوان شاهیجان تندیس بهترین بازیکن ازنگاه کمیته فنی را از آن خود کرد و حسین اسفندیاری از تنگ زرد به عنوان بهترین بازیکن از نگاه کاربران کانال تلگرامی فوتبال پیشکسوتان انتخاب شد.
همچنین از عباس عمرانی ، آقای گل دوره چهارم مسابقات با اهدا تندیس تقدیر شد .
پیشکسوتان شاهین فاریاب به عنوان قهرمان اخلاق مسابقات ، کاپ اخلاق را دریافت کردند و جام قهرمانی به شاهیجان رسید.
در ادامه این گزارش تصاویر منتخب بازی فینال را تقدیم شما خواهیم کرد.

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.