نوشته های تازه

مدیر کل اداره حمل و نقل خبر داد :  مسیر اهرم ، کلمه به دوربین کنترل ترافیک مجهز می شود + تصاویر

مدیر کل اداره حمل و نقل خبر داد :  مسیر اهرم ، کلمه به دوربین کنترل ترافیک مجهز می شود! به گزارش دیار مهر : حمید رضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان در نشست خبری با خبرنگاران از مجهز شدن ۹۵درصد مسیرهای ارتباطی استان به دوربین های هوشمند جاده‌ای خبر داد […]

اشتراک گذاری
08 شهریور 1396

مدیر کل اداره حمل و نقل خبر داد :  مسیر اهرم ، کلمه به دوربین کنترل ترافیک مجهز می شود!

به گزارش دیار مهر : حمید رضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان در نشست خبری با خبرنگاران از مجهز شدن ۹۵درصد مسیرهای ارتباطی استان به دوربین های هوشمند جاده‌ای خبر داد و تصریح کرد: امسال ۴ محور اصلی دیگر استان بوشهر به دوربین هوشمند جاده‌ای مجهز شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهربا بیان اینکه محورهای برازجان – اهرم، اهرم – تونل پیامبر اعظم(ص)، محور ساحلی بوشهر- دیر و سه‌راهی سیراف – جم به دوربین جاده‌ای مجهز می‌شود گفت: اکنون ۵۳ دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت، ۱۶دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۵۴دستگاه تردد شماربرخط و سه دستگاه باسکول هوشمند بدون نیازبه توقف در جاده‌های استان بوشهر نصب است.
مهندس علم با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه می باشد از افتتاح ۸ پروژه در حوزه حمل و نقل و راهداری در استان بوشه با اعتبار ۷۵ملیارد ریال خبر داد.
آقا علم از مهمترین دستاورد های اداره حمل در پنج ماه نخست سال نگد و پنج به خط کشی ۵۳۰۰ کیلومتر از راه های استان ٬ حذف ۱۰۰ نقطه حادثه خیز ٬ روکش و بهسازی ۲۰۰ کیلومتر ا راههای اصلی و تعریض و بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی و همچنین باسازی ۲۰۰ کیلومتر جاده و خاکبرداری چنذ هزار متر معکب خاک و گل لای ناشی از سیل سال گذشته خبر داد و به تلاش های اداره حمل و نقل در جهت آموزش های مناسب و جهت کاهش تلفات و خسارات اشاره کرذند و برای تحقق این امر سه هزار ساعت کلاس جهت آموزش موتور سواران و همچنین توزیع بیش از ۲هزار کلاه ایمنی رایگان و همچنین اصلاح ۳۷ نقطه حادثه خیز استان خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به نصب بیش از ۱۵هزار انواع تابلو و علایم اخباری جاده‌ای افزود: در ۵ ماه نخست امسالشش میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا و بیش از چهار میلیون مسافر در استان بوشهر جابجا شده است.

علم از تکمیل روشنایی تونل اخند خبرداد و خاطر نشان کرد: در ۵ ماه نخست امسال روشنایی ۱۱۰کیلومتر بزرگراه، ۱۰دستگاه تونل، ۲۳۰دستگاه برج روشنایی تعمیر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تلفات تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر ۱۲ درصد کاهش یافته است گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۶۷ نفر در تصادفات جاده‌ای استان بوشهر جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه تلفات جاده‌ای در استان بوشهر در سال گذشته ۳ درصد کاهش یافت خاطر نشان کرد: سال گذشته ۲۴۹ نفر در جاده‌های استان بوشهر به سبب تصادفات خودروی جان باختند که نسبت به سال ماقبل آن که ۲۴۱ مورد ثبت شده ۳ درصد کاهش دارد.

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

یک پاسخ به “مدیر کل اداره حمل و نقل خبر داد :  مسیر اهرم ، کلمه به دوربین کنترل ترافیک مجهز می شود + تصاویر”

  1. طلحه گفت:

    از پیچ بین طلحه فاریاب که چند روز اخیر شرکت گاز برای لوله گاز کنار گذر درست کرده عکس بگیرید بدهید مهندس علم تا این پیچ خطرناک هم بردارد یا همین الان لوله گاز بیشتر عقب نشینی کند. تا دیر نشده عکس بگیرید و اطلاع رسانی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *