نوشته های تازه

هوای استان بوشهر بارانی می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر و بارش باران در استان خبر داد و گفت: با افزایش سرعت وزش باد، خلیج فارس به تدریج مواج و متلاطم می‌شود. به گزارش «دیار مهر»؛ پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ادامه ناپایداری در استان است که ضمن افزایش […]

اشتراک گذاری
12 فروردین 1396
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر و بارش باران در استان خبر داد و گفت: با افزایش سرعت وزش باد، خلیج فارس به تدریج مواج و متلاطم می‌شود.

به گزارش «دیار مهر»؛ پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ادامه ناپایداری در استان است که ضمن افزایش پوشش ابر، در برخی نقاط بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال وزش تند باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به شدت ناپایداری در برخی نقاط، احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وی افزود: از روز دوشنبه به تدریج سرعت وزش باد با جهت شمال غربی بر روی دریا افزایش می‌یابد و خلیج فارس به تدریج مواج و متلاطم می‌شود.

مساعدی اضافه کرد: با توجه به تداوم وزش باد تا روز چهارشنبه، پیش بینی می‌شود به خصوص سواحل مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم باشد و همچنین با توجه به وزش باد طی این مدت، ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران و طی ساعاتی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد و احتمال تشکیل پدیده مه در برخی نقاط پیش بینی می‌شود.

مساعدی گفت: جهت باد متغیر غالبا شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی تا جنوب شرقی  با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تند باد، بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و در هنگام وزش تند باد ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *