نوشته های تازه

بخشدار بوشکان: ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای بخش آغاز شد

ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای های اسلامی بخش بوشکان آغاز شد. به گزارش دیار مهر : همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبن پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی بخش بوشکان در محل بخشداری این بخش آغاز شد. روح الله تنگستانی ، سرپرست بخشداری بوشکان در گفتگو با دیار مهر افزود : از ساعت […]

اشتراک گذاری
30 اسفند 1395

ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای های اسلامی بخش بوشکان آغاز شد.
به گزارش دیار مهر : همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبن پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی بخش بوشکان در محل بخشداری این بخش آغاز شد.
روح الله تنگستانی ، سرپرست بخشداری بوشکان در گفتگو با دیار مهر افزود : از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز (۳۰ اسفند ۹۵) ثبت نام از داوطلبن در حوزه های انتخابیه این بخش در ستاد انتخابات بخش شروع شد.
تنگستانی ادامه داد : داوطلبان همچنین می توانند برای ثبت نام در انتخابات با در دست داشتن مدارک لازم تا پایان ساعت اداری ۶ فروردین به ستاد انتخابات بخش مراجعه کنند.
وی همچنین از داوطلبان خواست تا در جهت صرفه جویی در وقت ، ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
مدارک شناسایی ، ۴ قطعه عکی پرسنلی ، آخرین مدرک تحصیلی ، گواهی نظام وظیفه برای مشمولین و گواهی سوء پیشینه از جمله مدارک لازم جهت ثبت نام است.
بخشدار بخش بوشکان گفت : داوطلبان می توانند ابتدا ثبت نام کنند و پس از انجام مراحل مربوط به سوء پیشینه ، آن را تحویل ستاد انتخابات دهند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *