نوشته های تازه

مشکل انتن دهی تلفن همراه در مسیر کوهستانی باهوش برطرف می شود

عضو شورای اسلامی شهرستان دشتستان گفت: زیرساخت های ارتباطات الکترونیکی در بخش های ارم و بوشکان این شهرستان توسعه می یابد. عباس آریس روزچهارشنبه درگفت و گو با دیارمهر افزود: سفر معاون وزیر ارتباط فناوری اطلاعات به دشتستان حائز دستاوردهای ارزشمندی برای بخش های بوشکان و ارم بود. وی اضافه کرد: در این شورا با درخواستی […]

اشتراک گذاری
16 بهمن 1395

عضو شورای اسلامی شهرستان دشتستان گفت: زیرساخت های ارتباطات الکترونیکی در بخش های ارم و بوشکان این شهرستان توسعه می یابد.

عباس آریس روزچهارشنبه درگفت و گو با دیارمهر افزود: سفر معاون وزیر ارتباط فناوری اطلاعات به دشتستان حائز دستاوردهای ارزشمندی برای بخش های بوشکان و ارم بود.
وی اضافه کرد: در این شورا با درخواستی که برای ارتقاط اینترنت تلفن همراه ۲ بخش بوشکان و ارم به نسل سوم و چهارم داشتیم موافقت شد.
آریس ادامه داد: با توجه به برخوردار نبودن برخی از روستاهای بخش بوشکان از آنتن تلفن همراه، مقرر شد روستاهای با بیش از ۲۰ خانوار جمعیت، پل نمازگاه تا تنگ ارم، مسیر کوهستانی تونل پیامبر اعظم(ص) از آنتن تلفن همراه برخوردار شوند.
عضو شورای اسلامی روستای طلحه اضافه کرد: برخوردار نبودن ۲ مسیر کوهستانی یاد شده از آنتن تلفن همراه همواره مشکلاتی را برای رانندگان این مسیر ایجاد کرده بود که با تحقق این مهم در صورت بروز سانحه در این مسیرها می توان به سهولت با نیروهای امدادی و پلیس ارتباط برقرار و از آنها درخواست کمک کرد.
وی افزود: همچنین معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اتصال ۲ بخش بوشکان و ارم به شبکه فیبر نوری موافقت کرد.
وی ادامه داد: روستاهای پرجمعیت فاقد خط تلفن ثابت نیز پیگیری های برای برخوردار شدن آنها از خط تلفن ثابت صورت گرفت که این مورد نیز با موافقت معاون وزیر همراه شد.
آریس افزود: انتظار می رود با تحقق موارد یاد شده در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات مردم بخش های بوشکان و ارم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشیم.
گزارش: عبدالصمد شهریاری

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

یک پاسخ به “مشکل انتن دهی تلفن همراه در مسیر کوهستانی باهوش برطرف می شود”

  1. بی نام گفت:

    فکرنکنم با این حرفا مشکل اینترنت مردم وانتن دهی حل شه.چون هیچ وقت شرکت مخابرات نمیاد۸۰۰میلیون اعتبارشو بده به بخش بوشکان تا چندنفرازاینترنت پرسرعت استفاده کنن????اگه مسعولین بخش عرضه داشتن یه شبکه دیجیتال میاوردن برامردم تا نخان ازماهواره استفاده کنن.ایناخودشون میخان که ماهواره نهادینه بشه تو خونوادها.فیبرنوری پیشکششون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *