نوشته های تازه

شروع مسابقات فوتبال رده جوانان در بخش بوشکان از ۷ بهمن ماه ۱۳۹۵

محمد مهدی ملاکی مسئول کمیته جوانان فوتبال بخش بوشکان از شروع مسابقات فوتبال رده جوانان در بخش بوشکان روز ۷ بهمن ماه  ۱۳۹۵ خبر داد. به گزارش سلام فاریاب جلسه هماهنگی  مسابقات فوتبال رده جوانان در بخش بوشکان در سالن جلسات هیات فوتبال تشکیل شد درباره چگونگی و زمان مسابقات با اعضای جلسه صحبت و […]

اشتراک گذاری
29 دی 1395

محمد مهدی ملاکی مسئول کمیته جوانان فوتبال بخش بوشکان از شروع مسابقات فوتبال رده جوانان در بخش بوشکان روز ۷ بهمن ماه  ۱۳۹۵ خبر داد.

1395010024

به گزارش سلام فاریاب جلسه هماهنگی  مسابقات فوتبال رده جوانان در بخش بوشکان در سالن جلسات هیات فوتبال تشکیل شد درباره چگونگی و زمان مسابقات با اعضای جلسه صحبت و نظر همه نمایندگان باشگاهها گرفته شد.

محمد مهدی ملاکی مسئول کمیته جوانان بیان داشت: با تشکر از آقای ملک زاده سرپرست محترم هیات فوتبال که به حقیرمحبت داشته اند ، لازم دانستیم دومین جلسه در خصوص نحوه برگزاری مسابقات جوانان بخش بوشکان تشکیل دهیم که از مدیران باشگاهها دعوت شد که باشگاههای شاهین فاریاب،ابوذر کلمه ،والفجر طلحه، پرسپولیس فاریاب، استقلال فاریاب دیار مهر طلحه و آبی پوشان تنگزرد در جلسه حضور یافتندو از مدیران نمایندگان باشگاهها خواسته شد در صورتیکه نسبت به اخذ پروانه باشگاه خود اقدام نکند و پروانه باشگاه خود جهت حضور در مسابقات ارائه ننمایند حق حضور در مسابقات ندارند.

ملاکی افزود : با اعضای محترم هیات صحبت شد و مقرر شد که تمامی هزینه ها از مسابقات دوره قبل کمتر گرفته شود چون اگر میخواهیم فوتبال منطقه تقویت شود می بایست به رده پایین فوتبال خود اهمیت بیشتر داده شود لذا ما هم با همکاران عزیزمان در هیات طی مشورتهای لازم شرایط حضور در مسابقات بررسی و جهت تایید در جلسه فوق مطرح گردید که شرایط مسابقات مطابق قوانین فوتبال کشور برگزار خواهد شد و شرایط ذیل هم جهت تسهیل بهتر در اجرای مسابقات به شرح زیر اعلام میگردد:

139501002405

۱- تمامی باشگاههای فوتبال بخش در صورتی حق حضور در مسابقات رده جوانان دارند که تا تاریخ ۳۰ دی ماه پروانه باشگاه خود را تحویل هیات فوتبال بخش نمایند ودر صورتی که نتوانند پروانه باشگاه خود را تا تاریخ فوق الذکر تحویل نمایند حق حضور در مسابقات رده جوانان ندارند.

۲- هزینه ودیعه مسابقات را ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده که از تمامی باشگاههای که توانسته اند پروانه باشگاه خود را دریافت نمایند تا روز ۲۷ دی ماه وقت واریز هزینه فوق بحساب هیات فوتبال بخش به شماره  ۲۹۵۳۶۰۳۴۱  در بانک کشاورزی کلمه می باشد که رسید را فقط تا تاریخ ۲۷ دی به هیات تحویل نمایند و در صورت عدم واریز ودیعه در تاریخ فوق حق شرکت در مسابقات ندارند.

۳- هزینه مسابقات برای هر باشگاه بابت هر بازی ۱۲۵۰۰۰ تومان میباشد که باشگاهها قبل از شروع مسابقات می بایست مبلغ دوره اول مسابقات را بحساب هیات به شماره ۲۹۵۳۶۰۳۴۱ در بانک کشاورزی واریز و رسید تحویل هیات نمایند که در صورت عدم واریز حق شرکت در مسابقات ندارند ضمنا پول نقدی در کنار زمین هم از هیچ باشگاهی گرفته نخواهد شد.

۴- بازیکنان متولد۱۳۷۵/۱۰/۱۱ لغایت ۱۳۷۶/۱۰/۱۱ فقط تعداد ۵ بازیکن  و بازیکنان متولد۱۳۷۶/۱۰/۱۱ لغایت ۱۳۷۷/۱۰/۱۱ فقط تعداد ۵ بازیکن و بازیکنان متولد۱۳۷۷/۱۰/۱۱ لغایت ۱۳۸۰/۱۰/۱۱ بی نهایت  بازیکن و بازیکنان متولد۱۳۸۰/۱۰/۱۱ لغایت ۱۳۸۳/۱۰/۱۱ فقط تعداد ۲ بازیکن حق حضور در مسابقات دارند.

۵- تمامی بازیکنان باید دارای بیمه ورزشی بود و کارت بیمه ورزشی خود تا تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ جهت صدور کارت مسابقات تحویل هیات نمایند.

۶- تمامی مدیران باشگاهها درخواست استفاده از داوران بومی داشته اند که میباست با توجه به در خواست مدیران باشگاه مکاتبه با شهرستان و استان جهت انجام کار صورت پذیرد که در صورت موافقت استان دوره یک روزه در مورخه ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ جهت داوران گذاشته خواهد شد ضمنا در مورخه ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ صبح ساعت۸ دوره آموزشی جهت مدیر،سرپرست،سرمربی، و مربی باشگاههایی که حق حضور در مسابقات دارند برگزار خواهد شد.

139501002401

139501002407

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *