نوشته های تازه

شاهیجان میزبان کارگاه دانش افزایی معلمان چندپایه بخش بوشکان + تصاویر

ساعت هفت و نیم صبح است ، دبستان ابونصر شاهیجان در ادامه دوره های دانش افزایی مدارس چند پایه بخش ، این بار این دوره به همت دبستان ابونصر و همراهی دهیاری و شورای اسلامی و البته اولیا دانش آموزان این آموزشگاه در شاهیجان برگزار شده است. صبحانه ای صمیمی و دور از انتظار آغاز […]

اشتراک گذاری
24 دی 1395

ساعت هفت و نیم صبح است ، دبستان ابونصر شاهیجان

در ادامه دوره های دانش افزایی مدارس چند پایه بخش ، این بار این دوره به همت دبستان ابونصر و همراهی دهیاری و شورای اسلامی و البته اولیا دانش آموزان این آموزشگاه در شاهیجان برگزار شده است.

صبحانه ای صمیمی و دور از انتظار آغاز گر این دوره بود. نان محلی ، گرده و نیمرو لذیذ تهیه شده با تخم مرغ محلی در کنار مهمان نوازی اهالی مهربان شاهیجان همکاران را با انرژی مضاعفی راهی جلسه کرد.

مدیرآموزگاران و آموزگاران مدارس چند پایه ، سرگروه های آموزشی بخش دعوت شدگان و شرکت کنندگان در این کارگاه بودند.

قبل از شروع رسمی کارگاه ، دهیار شاهیجان که از قضا از مسئولان ساعی آموزش و پرورش بخش نیز هست ، ضمن خوش آمد گویی به حاضران ،ضرورت توجه به مدارس چند پایه را بیش از پیش دانست و همکاران شاغل در این مدارس را زحمت کش و خدمتگزار توصیف کرد.

در ادامه و پس از توضیحات یوسفی (راهبر آموزشی بخش) ، رزمجو یکی از مدرسان استانی دوره های ضمن خدمت و از راهبران آموزشی شهرستان ، در توضیحاتی کوتاه ، رسالت اصلی معلمان چند پایه را استفاده هنرمندانه از حداقل ها برای کسب نتایج حداکثری دانست.

اقامه نماز و صرف نهار در پارک با صفای شاهیجان  و پس از آن ادامه این دوره یک روزه ، در مجموع روزی خاطره انگیز را برای حاضران رقم زد .

و حالا به این فکر می کنم که چقدر محتاج ایجاد چنین جمع های صمیمی و دور همی های با نشاطیم .

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *