نوشته های تازه

تصاویر/ روند آماده سازی پارک بزرگ شهر بوشکان

شهردار بوشکان گفت: روند آماده سازی پارک بزرگ شهر بوشکان به سرعت در حال انجام است. وی با بیان اینکه آینده روشنی پیش روی پارک بزرگ شهر بوشکان است؛ به گونه ای که این پارک در آینده ای نزدیک به یک قطب گردشگری عظیم تبدیل می شود، افزود: در حال حاضر فضای سبز و پیاده […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1395

شهردار بوشکان گفت: روند آماده سازی پارک بزرگ شهر بوشکان به سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه آینده روشنی پیش روی پارک بزرگ شهر بوشکان است؛ به گونه ای که این پارک در آینده ای نزدیک به یک قطب گردشگری عظیم تبدیل می شود، افزود: در حال حاضر فضای سبز و پیاده روسازی این پارک در حال انجام است.

نوروزی ادامه داد: امیدواریم که بزودی فاز اول از فضای این پارک به بهره برداری برسد.

شهردار بوشکان با بیان اینکه در این پارک بخش های مختلفی همچون آلاچیق برای خانواده ها، وسایل ورزشی، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، سرویس بهداشتی و فضای سبز پیش بینی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پارک در دل طبیعت و در کنار پاسگاه انتظامی این شهر قرار دارد؛ بنابراین یکی از محیط هایی است که هیچ گونه مزاحمتی در آن برای پیاده روی وجود ندارد.

شهر بوشکان دروازه ورودی استان فارس به استان بوشهر می باشد و هرساله بسیاری از گردشگران و مسافران از این مسیر تردد می کنند. با تکمیل این پروژه، شهر بوشکان میتواند میزبان بسیاری از گردشگران و مسافران در این پارک باشد.

بوشکان نیوز

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *