نوشته های تازه

سعادت:بوشکان و تنگ ارم صاحب درمانگاه می شوند

محمد باقر سعادت امشب در جمع مسؤولان استان بوشهر که وزیر بهداشت هم حضور داشت با قدردانی از تلا‌ش‌های وزیر بهداشت، خاطرنشان کرد: هاشمی نه تنها از وزرای پرتلاش دولت بلکه از افتخارات جمهوری اسلامی است و اقدامات ایشان در حوزه سلامت از دید کسی پنهان نیست. وی بیان کرد: بیمارستان شهید گنجی برازجان نیازمند […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1395

محمد باقر سعادت امشب در جمع مسؤولان استان بوشهر که وزیر بهداشت هم حضور داشت با قدردانی از تلا‌ش‌های وزیر بهداشت، خاطرنشان کرد: هاشمی نه تنها از وزرای پرتلاش دولت بلکه از افتخارات جمهوری اسلامی است و اقدامات ایشان در حوزه سلامت از دید کسی پنهان نیست.

وی بیان کرد: بیمارستان شهید گنجی برازجان نیازمند رادیولوژی، MRI و ماموگرافی دیجیتال است که انتظار داریم این امکانات برای این بیمارستان تأمین شود.

نماینده مردم دشتستان تصریح کرد: دو شهر ارم و بوشکان به‌دلیل محورهای مواصلاتی نامناسبی که دارند و در منطقه کوهستانی قرار گرفتند نیازمند توجه بیشتر و ایجاد مرکز درمانی هستند.

سعادت گفت: ارم و بوشکان به‌دلیل مشکلاتی که در حوزه راه دارند، موجب شده تا از بسیاری امکانات از جمله امکانات بهداشتی و درمانی محروم باشند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس هم در این نشست با بیان اینکه دولت دکتر روحانی با چالش زیادی روبه‌رو بوده است، گفت: دولت بیشترین انرژی خود را گذاشت تا برجام به نتیجه برسد و از طریق برجام موانع توسعه کشور را بردارند اما متاسفانه به‌دلیل بد‌عهدی طرف مقابل امکان این امر فراهم نشد تا دولت شیرینی برجام را به کام مردم بچشاند.

کمال الدین شهریاری افزود: با این شرایط مردم در یک یاس و سرخوردگی نسبت به عملکرد دولت به سر می‎‎برند اما وزیر بهداشت با درایت و تفکر و خلاقیتی که دارند طرح تحول سلامت را اجرا کرد و برگ برنده نقطه قوت دولت هم شد.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *