نوشته های تازه

تصادف خودرو شوتی با سرویس دانش آموزان عشایر ایلشهر باعث مصدومیت آنها شد

مدیر آموزش و پرورش دشتستان استان بوشهر گفت: برخورد خودروی شوتی (خودروهای سواری که با سرعت غیر مجاز کالای قاچاق جابه جا می کنند) با خودروی سرویس دانش آموزان دختر عشایری ایل شهر بوشکان این شهرستان با عث مصدومیت شدید دو تن از آنان شد. سید حسن لواسانی فرد روز دوشنبه در گفت وگو با […]

اشتراک گذاری
24 آبان 1395

مدیر آموزش و پرورش دشتستان استان بوشهر گفت: برخورد خودروی شوتی (خودروهای سواری که با سرعت غیر مجاز کالای قاچاق جابه جا می کنند) با خودروی سرویس دانش آموزان دختر عشایری ایل شهر بوشکان این شهرستان با عث مصدومیت شدید دو تن از آنان شد.

سید حسن لواسانی فرد روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این دانش آموزان دختر از ممتازان شهرستان هستند که در مدارس نمونه شبانه روزی در شهر برازجان تحصیل می کنند.
وی اضافه کرد: خودوری سرویس این دانش آموز آن از بوشکان به مقصد برازجان درحرکت بوده که یکی از خودروهای شوتی در این مسیر به دلیل سرعت بالا با خودروی آنها برخورد می کند و باعث انحراف خودرو دانش آموزان از مسیر می شود و خود از صحنه فرار می کند.
لواسانی فرد ادامه داد: بر اثر این تصادف دو دانش آموز دختر بشدت مصدوم و دچار شکستگی از ناحیه لگن و کوفتگی شدید در ناحیه کمر و دست ها شده اند.
وی گفت: دانش آموزان مصدوم در این حادث با کمک نیروهای مردمی به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان منتقل شدند.
مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: هم اکنون حال عمومی یکی از دانش آموزان رضایت بخش و دیگری نیز بر اثر شکستگی شدید بستری است.
وی بیان کرد: سالی ۲ تا ۳ حادثه مشابه در دو بخش ارم و بوشکان این شهرستان بر اثر تصادف خودروهای شوتی با سرویس مدارس رخ می دهد.
لواسانی فرد، خواستار برخورد شدید با خدورهای شوتی و جلوگیری از تردد آنها در این مسیر شد.
بخش بوشکان و ارم از مناطق کوهستانی عشایری توابع شهرستان دشتستان است که مدرسه شبانه روزی دانش آموزان این مناطق در شهر برازجان مرکز دشتستان مستقر است.
فاصله شهر برازجان تا مناطق ارم و بوشکان ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر است.

یک پاسخ به “تصادف خودرو شوتی با سرویس دانش آموزان عشایر ایلشهر باعث مصدومیت آنها شد”

  1. ناشناس گفت:

    یعنی واقعا عرضه جلوگیری از این از خدا بی خبرا وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *