نوشته های تازه

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در بخش بوشکان /تصویر

مامورین فرماندهی انتظامی بخش بوشکان /پاسگاه کلمه/ طی عملیاتی جداگانه موفقیت آمیز مقدار ۵/۶۰۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دوباند تهیه و توزیع مواد مخدر درسطح شهر کلمه و روستای تنگ زرد را متلاشی نمودند. به گزارش دیارمهر به نقل از آوای پارسیان، مامورین آن فرماندهی باتلاش گسترده اطلاعاتی یکی از فروشندگان مواد […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1395

مامورین فرماندهی انتظامی بخش بوشکان /پاسگاه کلمه/ طی عملیاتی جداگانه موفقیت آمیز مقدار ۵/۶۰۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دوباند تهیه و توزیع مواد مخدر درسطح شهر کلمه و روستای تنگ زرد را متلاشی نمودند.

به گزارش دیارمهر به نقل از آوای پارسیان، مامورین آن فرماندهی باتلاش گسترده اطلاعاتی یکی از فروشندگان مواد مخدر را شناسایی وطی اقدامی ضربتی خانمی به هویت معلوم رادر حوالی روستای تنگ زرد به همراه ۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک دستگیر نمودند ودر عملیات جداگانه دیگر نیز مامورین آن فرماندهی یکی دیگر از فروشندگان مواد مخدر به هویت معلوم را دستگیر و مقدار۶۰۰/گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در یخچال و بالشت جاسازی شده بودکشف نمودند.

گفتنی است مامورین در راستای طرح خلع سلاح یک قبضه اسلحه پران هشت تیر به مارک مگنو م و مهمات مربوطه را کشف و ضبط کرده و متهم نیز دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *