نوشته های تازه

آغاز برداشت انار از باغهای ارم دشتستان

مسئول مرکز ترویج جهاد کشاورزی بخش ارم دشتستان گفت: برداشت انار از سطح ۵۰ هکتار از باغ های ارم دشتستان آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان برداشت در اواخر مهرماه یک هزار تن محصول برداشت شود. به گزازرش دیارمهر؛ محمود مهردوست روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: سطح تولید […]

اشتراک گذاری
11 مهر 1395

مسئول مرکز ترویج جهاد کشاورزی بخش ارم دشتستان گفت: برداشت انار از سطح ۵۰ هکتار از باغ های ارم دشتستان آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان برداشت در اواخر مهرماه یک هزار تن محصول برداشت شود.

به گزازرش دیارمهر؛ محمود مهردوست روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: سطح تولید انار در این بخش در روستاهای شکرک ،خیرک ،سوک تنگ ارم ،تنگ فاریاب،بیدو ، مورد خیر و کنارسیاه پراکنده است.

وی یادآورشد: محصول انار باغ های ارم شامل می خوش، خندان، ترش و شیرین با کیفیت بالا برداشت می شود که در بازار استان های بوشهر و فارس مصرف می شود.

رئیس شورای بخش ارم دشتستان نیز گفت: مرکبات در این بخش بویژه روستاهای خیرک و شکرک به وفور و با کیفیت بالا تولید می شود.

ناصر زارعی افزود: مشکل اصلی این محصولات در حال حاضر مساله آب است که اگر با توجه به وجود آب و هوای مناسب باغات به روش های نوین آبیاری مجهز شوند این مشکل نیز رفع خواهد شد و حتی امکان توسعه و کشب سایر مرکبات نیز فراهم می شود.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *