نوشته های تازه

مدرسه شبانه روزی بخش بوشکان تا اول مهر راه اندازی می شود

دیارمهر: باحضور مدیر آموزش و پرورش دشتستان و امام جمعه محترم برازجان نشست مشترک مدیران مدارس و بخشدار بوشکان پیرامون پروژه مهر و مشکلات آموزش و پرورش بخش بوشکان برگزار گردید. از خبرهای خوبی که توسط مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به مردم بخش بوشکان در این جلسه نوید داده شد تاسیس مدرسه شبانه روزی […]

اشتراک گذاری
17 شهریور 1395

دیارمهر: باحضور مدیر آموزش و پرورش دشتستان و امام جمعه محترم برازجان نشست مشترک مدیران مدارس و بخشدار بوشکان پیرامون پروژه مهر و مشکلات آموزش و پرورش بخش بوشکان برگزار گردید.
از خبرهای خوبی که توسط مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به مردم بخش بوشکان در این جلسه نوید داده شد تاسیس مدرسه شبانه روزی متوسطه اول برای بخش بوشکان بود که تا اول مهرماه راندازی می شود.
سید حسن لواسانی فرد بر اتحاد وهمدلی تمام مدیران و دبیران در راستای پیشبرد اهداف تحصیلی سال جدید تاکید نمودند و خواستار تجهیز مدارس به بهترین امکانات ممکن برای دانش آموزان روستایی شدند و اظهار امیدواری نمودند امسال مشکل کمبودآموزگار در مقطع ابتدائی حل شود.

بنا به گفته یکی از حاضران در جلسه مکان این مدرسه شبانه روزی در شهر بوشکان خواهد بود.

photo_2016-09-07_22-07-26 (Copy)

2 پاسخ به “مدرسه شبانه روزی بخش بوشکان تا اول مهر راه اندازی می شود”

  1. من گفت:

    کو بنر

  2. ناشناس گفت:

    سلام. به نظرم این همه بنر زدن کار درستی نیست. آخه برای هر جلسه بنر زدن چه معنایی داره. فقط تو کشور ماست این همه هزینه های اضافی و نامربوط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *