نوشته های تازه

افتتاح ساختمان جدید پست بانک طلحه + تصاویر

دیار مهر : ساختمان جدید پست بانک طلحه رسما مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش دیار مهر : صبح امروز ( ۷ شهریور) همزمان با هفته دولت، از ساختمان جدید و تازه احداث شده پست بانک طلحه با حضور فرماندار دشتستان بهره برداری شد. در این مراسم علاوه بر فرماندار دشتستان ، مدیریت امور […]

اشتراک گذاری
07 شهریور 1395

دیار مهر : ساختمان جدید پست بانک طلحه رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دیار مهر : صبح امروز ( ۷ شهریور) همزمان با هفته دولت، از ساختمان جدید و تازه احداث شده پست بانک طلحه با حضور فرماندار دشتستان بهره برداری شد.

در این مراسم علاوه بر فرماندار دشتستان ، مدیریت امور شعب پست بانک استان ، معاونت پست بانک ، رئیس شعبه  برازجان، بخشدار بخش بوشکان به همراه جمعی از مسئولین و مردم حضور داشتند.

پس از افتتاح رسمی ، ابوذر شهبازی  ضمن خوش آمد و خیر مقدم به حاضران به سرمایه گذاری صد در صد خصوصی خود در این ساختمان اشاره و میزان اعتبار این طرح را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد.

شهبازی همچنین ضمن تشکر از مردم و شورای اسلامی به خاطر حمایت های خود ، از دکتر زارع درخواست کرد تا ترتیبی اتخاذ شود که خدمات مربوط به ادرات بتواند در پست بانک انجام شود که در این صورت ضمن حمایت از سرمایه گذاری در این بخش در رفت و آمد و وقت و هزینه مردم نیز صرفه جویی به عمل خواهد آمد .وی در پایان همچنین خواستار استقرار خدمات همراه اول در باجه های روستایی پست بانک شد که با تاکید فرماندار و موافقت رئیس مخابرات شهرستان مقرر شد این درخواست پیگیری جدی گردد.

در ادامه فرماندار ضمن قدردانی از اجرای این طرح ،حمایت قاطع و کامل دولت را از چنین طرح هایی اعلام کرد و افزود سیاست دولت فعال کردن بخش خصوصی در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است.

رضایی عرب ، مدیر امور شعب پست بانک استان نیز در این مراسم ضمن تشکر از مردم به خاطر استقبال از خدمات پست بانک ، ارائه خدمات بیشتر را دلیل اصلی دولتی ماندن این بانک دانست. وی همچنین ضمن دعوت از عموم مردم در جهت سرمایه گذاری در پست بانک  گفت : خدمات و طرح های ویژه و فوق العاده ای برای مشتریان داریم که به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است باجه نمایندگی پست بانک طلحه یکی از باجه های برتر استان در ضمینه جذب سرمایه و ارائه اعتبارات بوده که از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز نموده است.

post bank (1)

post bank (2)

post bank (3)

post bank (4)

post bank (5)

post bank (6)

post bank (7)

post bank (8)

post bank (9)

post bank (10)

post bank (11)

post bank (12)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *