نوشته های تازه

گازرسانی به بخش‌های ارم و بوشکان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی

ارسلان زارع عصر امروز در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای دشتستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته توجه خاصی به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم در مناطق مختلف داشته است. وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف از رویکردهایی است که […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1395

ارسلان زارع عصر امروز در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای دشتستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته توجه خاصی به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم در مناطق مختلف داشته است.

خبرگزاری فارس: گازرسانی به بخش‌های ارم و بوشکان با اعتبار 250 میلیارد ریالی

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف از رویکردهایی است که دولت برای رفع نیازمندی‌ها و دغدغه‌های مردم به آن اهتمام داشته است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان صرفا بر اساس شاخص‌های جمعیتی اجرا نشده و رفع نیازهای اساسی مردم را همواره مورد توجه داشته‌ایم.

زارع بیان داشت: توسعه پوشش گازرسانی مناطق روستایی از اولویت‌های مهمی است که دولت در سال‌های اخیر مورد توجه داشته و در همین راستا امروز شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای دشتستان هستیم.

وی اضافه کرد: انتقال گاز به بخش‌های ارم و بوشکان از خدمات ارزشمندی است که در دولت یازدهم شاهد اجرای آن هستیم و در این طرح شهرهای تنگ‌ارم، کلمه، بوشکان و روستاهای این مناطق گازرسانی می‌شوند.

فرماندار دشتستان در خصوص اعتبارات لازم برای اجرای این طرح، گفت: گازرسانی به مناطق ارم و بوشکان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

زارع ادامه داد: به‌منظور اجرای این پروژه، ۹۵ کیلومتر خط انتقال گاز و ۶۵ کیلومتر شبکه داخلی در دو بخش ارم و بوشکان شهرستان دشتستان در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان سال جاری بخشی از این پروژه به بهره‌برداری برسد.

فرماندار دشتستان گفت: ساماندهی زیرساخت‌هایی همچون آب، برق، گاز، شبکه ارتباطی تلفن و راه دسترسی در روستاهای دشتستان از اولویت‌هایی است که همواره در سال‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و در سال جاری نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ این پروژه با حضور جمعی از مردم و مسؤولان به‌صورت نمادین در روستای بنار سلیمانی آبپخش و در منزل پدری سردار شهید غلامرضا کرامت افتتاح شد.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *