نوشته های تازه

عملیات گازرسانی در شهر بوشکان با سرعت درحال انجام است

عملیات گازرسانی که از چند روز قبل در شهر بوشکان شروع شده با سرعت درحال انجام است.   نوروز نوروزی شهردار بوشکان  اظهار داشت: قبل از شروع حفاری خیابان ها و معابر تمهیدات لازم در طی چند جلسه با مسئولین شرکت گاز استان و پیمانکار مربوطه در نظر گرفته شده است.   به گزارش دیارمهر، […]

اشتراک گذاری
23 مرداد 1395

عملیات گازرسانی که از چند روز قبل در شهر بوشکان شروع شده با سرعت درحال انجام است.

 

نوروز نوروزی شهردار بوشکان  اظهار داشت: قبل از شروع حفاری خیابان ها و معابر تمهیدات لازم در طی چند جلسه با مسئولین شرکت گاز استان و پیمانکار مربوطه در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش دیارمهر، وی اذعان کرد: چون حفاری در معابر خیابان ها انجام می شود مشکلات فراوانی از قبیل تخریب آسفالت، فضای سبز، شبکه مخابرات و شبکه آب پیش می آید که تمهیدات لازم در این خصوص دیده شده که بلافاصله پس از اجرای عملیات گازرسانی ساماندهی پیاده روها، فضای سبز، ترمیم آسفالت توسط شهرداری انجام می گیرد.

 

نوروزی همچنین اضافه کرد: عملیات گازرسانی وضعیت فعلی شهر را بهم می زند اما با توجه به اهمیت و ارزش گاز برای شهروندان انشاالله مردم با حوصله ای که دارند به ما کمک خواهند کرد که هم از نعمت گاز بهره مند شویم و هم شهر را به شکل قبل برگردانیم و تمام تخریبها و حفاری ها را ترمیم خواهیم کرد.

منبع: بوشکان نیوز

http://8pic.ir/images/pba1lwocp8rdqjrko00n.jpg

http://8pic.ir/images/3uf7d93yz6egai3ehjte.jpg

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *