نوشته های تازه

اعتبار تکمیل سد تنگ ارم و اجرای خط انتقال آن تامین می‎شود

فرماندار دشتستان گفت: اعتبار لازم برای تکمیل سد تنگ ارم و اجرای خط انتقال آن در سال جاری از منابع استانی و ملی تامین می شود. به گزارش دیارمهر به نقل از ایرنا؛ ارسلان زارع روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: سد تنگ ارم برای تامین آب شهر تنگ ارم و روستاهای دهرود و تقویت چاه های […]

اشتراک گذاری
21 مرداد 1395

فرماندار دشتستان گفت: اعتبار لازم برای تکمیل سد تنگ ارم و اجرای خط انتقال آن در سال جاری از منابع استانی و ملی تامین می شود.

به گزارش دیارمهر به نقل از ایرنا؛ ارسلان زارع روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: سد تنگ ارم برای تامین آب شهر تنگ ارم و روستاهای دهرود و تقویت چاه های کشاورزی منطقه احداث شده که روند بسیار خوبی دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این سد در مراحل پایانی عملیات اجرایی است و در پاییز و زمستان سالجاری آبگیری خواهد کرد، اعتبار لازم برای اتمام آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان پیش بینی خواهد شد.

زارع بیان کرد: برای اجرای خط انتقال آب سد تنگ ارم بخشی از اعتبارات آن از بخش اعتبارات استانی و بخشی ملی تامین خواهد شد تا در سال آینده شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی درباره انتقال اداره دخانیات دشتستان به مرکز استان گفت: تنها بخشی از اداره دخانیات شهرستان به جایگاه اولیه اش مرکز استان بر می گردد و نگرانی هایی که در مورد انتقال کل اداره، کارکنان و واگذاری مکان آن ایجاد شده است، صحت ندارد.

زارع اضافه کرد: همه کارهای مرتبط با فعالیت کشاورزان و تنباکو کاران در همین شهرستان صورت خواهد گرفت و تنها سه نفر از کارکنان این اداره منتقل خواهند شد.

فرماندار دشتستان اظهارکرد: مهمترین مشکل مسکن مهر برازجان و طولانی شدن زمان تحویل به متقاضیان تامین آورده سهم متقاضی است که تعداد زیادی از آنها سهم آورده خود را تاکنون پرداخت نکرده اند.

زارع اضافه کرد: دولت همه تعهدات خود و بلکه بیشتر از آن و بخشی از تعهدات متقاضیان را از جمله تاسیسات و محوطه سازی به انجام رسانده ولی هنوز برخی از اقدامات برای تکمیل پروژه بدلیل پرداخت نشدن سهم متقاضی انجام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این خانه ها بصورت مجتمعی ساخته شده اند، امکان نصب اشتراک و انشعاب آب بصورت انفرادی جود ندارد و باید آورده های مربوط به انشعابهای هر بلوک تامین و مراحل قانونی و اجرای آن طی شود.

زارع افزود: با این وجود تدابیری اندیشیده شده که به طریقی مشکل آب این مجتمع مسکونی حل شده و سایت آبرسانی در سالجاری به متقاضیان تحویل شود.

فرماندار دشتستان درمورد پتروشیمی این شهرستان گفت: هم اکنون در پایان مرحله جانمایی و تامین مکان مورد نیاز برای اجرای طرح قرار داریم و مرحله ارزیابی های زیست محیطی در دشت اجراست.

شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای شش بخش مرکزی، شبانکاره، سعدآباد، آبپخش، ارم و بوشکان است.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *