نوشته های تازه

بزرگ‌ترین مجتمع‌ گردشگری شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش دیارمهر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر شامگاه جمعه در این آیین گفت: مجتمع گردشگری تورسان با مساحت چهار هزار مترمربع، ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و قابلیت ایجاد هفت فرصت شغلی مستقیم احداث شده است. “ اسماعیل سجاری منش” افزود:این مجتمع گردشگری با برخورداری از رستوران، قهوه‌خانه، ۱۰ سویت اقامتی، فروشگاه […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1402
نویسنده : دیار مهر
منبع : ایرنا

به گزارش دیارمهر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر شامگاه جمعه در این آیین گفت: مجتمع گردشگری تورسان با مساحت چهار هزار مترمربع، ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و قابلیت ایجاد هفت فرصت شغلی مستقیم احداث شده است.

 اسماعیل سجاری منش” افزود:این مجتمع گردشگری با برخورداری از رستوران، قهوه‌خانه، ۱۰ سویت اقامتی، فروشگاه صنایع دستی، طبخ غذاهای بومی و محلی، باغ پرندگان، سالن عمومی و نمازخانه یکی از مجهزترین و مدرن ترین مجتمع‌های تفریحی استان بوشهر محسوب می شود.

وی ادامه داد: نگاه فرهنگی و اشتغالزایی برای فرزندان روستا یکی از رویکردهای مهم سرمایه گذار مجتمع گردشگری تورسان است .

سجادی منش اظهار کرد: روستای طلحه یکی از ظرفیت‌های بکر گردشگری در استان بوشهر است که با برخورداری از جاذبه‌های متنوع و کوهستانی می‌تواند مقصد شمار قابل توجهی از گردشگران و بویژه گردشگران نوروزی باشد.

وی افزود: آب و هوای معتدل، نخلستان‌های استوار و سبز قامت و وجود تنگه‌ها و چشمه‌هایی در دل کوهستان ظرفیتی ایجاد کرده تا روستا طلحه در بسیاری از روزهای سال مقصد گردشگرانی از استان‌های جنوبی باشد.

مدیر مجتمع گردشگری “تورسان” طلحه دشتستان نیز گفت: وجود چنین مرکزهایی لازمه نجات و احیای روستاها بوده و فراهم سازی چنین امکاناتی در زادگاهم تنها برای ادای دین به این بوم و بر بوده و برای همین نمی‌خواهم آرزوی اقتصادی داشته باشم.

” سیروس شهریاری ” افزود: به شخصه دوست دارم مجتمع گردشگری ” تورسان” مرکزی فرهنگی باشد و بتواند فرهنگ غنی مردمان دیارمان را به دیگران عرضه کند.

وی اظهار کرد: امیدوارم این مجتمع گردشگری بتواند با استفاده از ظرفیت بزرگان و جوانان نخبه منطقه، روستای طلحه را تبدیل به یک پایگاه قوی فرهنگی برای مهمان نوازی کند.

روستای طلحه در بخش بوشکان شهرستان دشتستان واقع شده و تا بوشهر مرکز استان ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

ا

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *